کد خبر : 22736

قتل برادر | قتل برادر کوچکتر

در این خبر به ماجرای مرد 24 ساله‌ای که مرتکب به قتل برادر کوچکتر خود به علت اختلافات ملکی شده بود، می‌پردازیم.

به گزارش ورنداز :

قتل برادر کوچکتر به خاطر اختلافات ملکی

در این خبر به ماجرای مرد 24 ساله‌ای که مرتکب به قتل برادر کوچکتر خود به علت اختلافات ملکی شده بود، می‌پردازیم.

فردی که به علت اختلافات ملکی در یک درگیری برادرش را به قتل رسانده بود، در عملیات نیروهای پلیس رودبار جنوب دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این جنایت خونین گفت: روزسوم فروردین امسال ،قتل فردی با سلاح گرم به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بی درنگ گروهی از نیروهای انتظامی پلیس آگاهی شهرستان رودبارجنوب برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. سردارناظری ادامه داد:درتحقیقات انجام شده مشخص شد که جوانی ۲۴ ساله در یکی از روستاهای شهرستان رودبار جنوب، با برادر کوچک ترش به علت برخی اختلافات درگیر شده و بر اثر شلیک گلوله و شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب و پلیس آگاهی استان کرمان قرار گرفت. وی گفت:نیروهای انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را دریکی از روستاهای شهرستان رودبار جنوب شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیر کننده قاتل را به دام انداختند.

سردارناظری تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس ، دربازجویی ها مدعی شدبر سر اختلافات ملکی و با استفاده از سلاح گرم مرتکب به قتل برادر کوچکتر از خود شده است. فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد : ماموران در ادامه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات از متهم کشف کردند و او را برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل دادند.

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی