کد خبر : 22385

فال | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه خود را هرروز در این بخش از سایت ورنداز دنبال کنید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ستاره

 

کارت ستاره : امروز روابطتان با اطرافیانتان بیش از اندازه خوب پیش می روند و این روبراه بودن غیر قابل باور اوضاع شما را نگران کرده است. خیالتان راحت باشد، این خاصیت امروز است و دلیلی ندارد که فکر کنید یک جای کار ایراد دارد. یک بحران کاری ممکن است باعث شود شما و یا همسرتان مجبور شوید بیشتر روز را به دور از خانه و خانواده بگذرانید. این مسئله به ویژه اگر مجبور شوید برخی از برنامه هایتان را کنسل کنید باعث بهم ریختن اعصاب شما شود، اما سعی کنید خونسرد باشید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت درویش

 

کارت درویش : امروز شما در انجام هر نوع مذاکرات اقتصادی می توانید بسیار موفق باشید. دیگران نسبت به ایده ها و پیشنهادهای شما تمایل زیادی نشان می دهند و همین رسیدن به توافق را برای شما راحت می کند. با این حال وقتی پای خرج کردن در میان باشد بهتر است با احتیاط بیشتری پولتان را خرج کنید، زیرا موفقیت اقتصادی شما بدین معنا نیست که هر چه دلتان خواست را باید بخرید. بهترین راه برای زیاد کردن پولتان این است که آن را تا کرده و در جیبتان بگذارید؛ اهمیت پس انداز کردن را دست کم نگیرید.

 

 


فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت جهان

 

کارت جهان : شما امروز هیچ کار اشتباهی انجام نمی دهید یا حداقل خودتان اینطور فکر می کنید و همین باعث می شود که با خیال راحت و بدون در نظر گرفتن کارهایی که باید انجام دهید سرگرم وقت گذرانی با دوستانتان شوید و ساعت ها با آنها حرف بزنید. اگر هنوز مجرد هستید و عشقتان را نیافته اید وقت آن رسیده است که افق دیدتان را گسترش دهید و موقعیت های موجود را دریابید و چناچه کسی را در نظر دارید احساستان را با او در میان بگذارید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ابله

 

کارت ابله : امروز درک احساساتتان حتی اگر سعی در مخفی کردن آنها نداشته باشید برای دیگران تقریبا غیر ممکن است و همین شما را برای آنها به یک معمای حل نشدنی تبدیل کرده است. با این حال کاملا مشخص است که شما آنچه در سرتان می گذرد را به وضوح و صراحت با اطرافیانتان در میان نمی گذارید. این وظیفه شما نیست که همیشه همه چیز را در قالب کلمات و به طور مستقیم به آنها بگویید، گاهی خود آنها باید از نگاه ها و رفتارهای شما احساس درونتان را بخوانند.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت

 

کارت قضاوت : امروز دلتان می خواهد کمی با خودتان خلوت کنید و به زخم هایتان رسیدگی کنید. ظاهر پر انرژی شما گاهی این توهم را در دیگران ایجاد می کند که هیچ چیزی نمی تواند روی شما اثر منفی گذاشته یا از پا در بیاورد ولی بر خلاف آنچ آنها فکر می کنند در حال حاضر خیلی حساس شده اید. با این همه در تنهایی احساس چندان بهتری نخواهید داشت. به اطرافیان و به ویژه نزدیکانتان اجازه بدهید به احساسات واقعی شما پی ببرند و درک کنند که شما هم گاهی نیاز دارید به دیگران تکیه کرده، سر روی شانه شان گذاشته و حتی گریه کنید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت اعتدال

 

کارت اعتدال : نمی توانید تصمیم بگیرید که کارهایتان را باید به تنهایی انجام دهید یا با دیگران همراه شوید. از طرفی از وقت گذراندن با دیگران لذت می برید و از طرفی هم احساس می کنید همراه شدن با آنها وقت شما را خواهد گرفت. اگر بلد باشید اعتدال را حفظ کنید هیچ اشکالی ندارد که با دیگران همراه شوید. شاید همین حالا هم با عشقتان برای شام امشب قرار گذاشته باشید. اما اگر مجبور شدید به دلایلی که کنترل آنها از دست شما خارج است این قرار را به وقت دیگری موکول کنید ناراحت نشوید.

 

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  پروژه خلاقانه ای که خودتان را درگیرش کرده اید بیشتر از آن چه پیش بینی کرده بودید به سرمایه، زمان و منابع دیگر نیاز دارد. به همین دلیل ممکن است نسبت به ادامه آن دودل شوید. اما نگران نباشید، شاید این کار کمی به شما فشار وارد کند اما همانطور که برنامه ریزی کرده اید انجام خواهد شد. اگر در مورد رابطه عاطفی خود مطمئن نیستید وقت آن رسیده است که با خودتان روراست باشید، شما خوب می دانید چه می خواهید، پس جسارت داشته باشید و با آن روبرو شوید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ملکه

کارت ملکه : امشب ممکن است با دوستانتان خارج از منزل قرار گذاشته باشید. اما به احتمال زیاد تا بعدازظهر آنقدر احساس خستگی خواهید کرد که دلتان می خواهد این برنامه را به روز دیگری انتقال بدهید. بهترین کار این است که زیاد برنامه امشبتان را شلوغ نکنید. در خانه بمانید و دوستانتان را به یک فنجان قهوه و یک برش کیک دعوت کنید و صحبت های گرمی با هم داشته باشید. این کار باعث خوشحالی شما خواهد شد و امکان داشتن استراحت کافی در منزل را نیز برایتان فراهم می کند. 

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت شیطان

کارت شیطان : امروز ممکن است در مورد یکی از اقوام یا همسایگانتان پی به حقیقتی تعجب برانگیز ببرید. بقیه اطرافیانتان نیز خیلی زود از غیبت هایی که به گوش شما رسیده است با خبر خواهند شد. شاید زمان زیادی را با تلفن و یا به صورت حضوری با بقیه در مورد این ماجرا حرف بزنید تا به حقیقت پی ببرید، اما خیلی به این حرف ها اعتماد نکنید. متأهل ها باید به طور جدی درباره اهدافی که برای آینده خود دارند با همسرشان صحبت کنند و ببینند که تا چه حد اهداف مشترکی دارند. 

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت عدالت

 

کارت عدالت : شما طبیعتا دوست ندارید که به احساسات دیگران لطمه ای بزنید، ولی امروز به نظر می رسد که دیگران آنقدر حساس شده اند که شما می ترسید حتی با به زبان آوردن آنچه در ذهنتان می گذرد باعث ناراحتی آنها بشوید و بی دلیل و ناخواسته دلخوری ایجاد کنید. خوب است اگر برای این که مشکلی به وجود نیاید حرفتان را با ملایمت بیشتری بزنید، ولی به شرط آن که حقیقت را قربانی نکنید. اگر بین شما و کسی که دوست دارید دعوا و دلخوری پیش آمده است هرطور که شده همراه با او بیرون بروید و ناراحتی اش را برطرف کنید.

 

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز فرصت خوبی است تا به دیگران نشان دهید که با وجود موقعیت های جذابی که برای وقت گذرانی و حرف زدن با دیگران برای شما پیش می آیند باز هم می توانید با اراده قوی و حس مسئولیت پذیری خود کارها و وظایفتان را انجام دهید. امروز خبرهایی خوب اما تعجب برانگیز به گوشتان خواهند رسید. شاید یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان به شما سر بزند و در مورد پیشرفت هایی که در زندگی اش صورت گرفته اند و شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهند داد با شما حرف بزند. بد نیست امشب با هم بیرون بروید و جشن بگیرید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : امروز باد موافق در حال وزیدن است و اوضاع دارد به نفع شما پیش می رود. هرچند به نظرتان می رسد که بین شما و اهدافتان فاصله زیادی وجود دارد، این مسئله اصلا انگیزه شما را کم نکرده است و سرشار از انرژی مثبت برای تلاش و رسیدن به اهدافتان هستید. این شور و هیجان خود را از دیگران مخفی نکنید و افکار و ایده هایتان را با عزیران و نزدیکانتان در میان بگذارید.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی