کد خبر : 22137

فال روزانه | فال روزانه ۲۷ اسفند

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۷ اسفند را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۷ اسفند را در ورانداز میخوانید 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما از این که مورد توجه قرار بگیرید لذت خاصی می برید و برای این که جدی گرفته شوید کمی مبالغه را با تعریف هایی که می کنید ترکیب می کنید.شما با این کارتان باعث می شوید دیگران نسبت به حرف هایتان دچار تردید شوند. اگر احساس کردید که این طور است برای اثبات حرفتان پافشاری نکنید و به آنها کمی فرصت بدهید. امروز شما باید به کودک درون خود اجازه دهید کارهایی که دوست دارد را انجام داده و هر چقدر دلش می خواهد دیوانه بازی کند تا بتوانید اثرات مثبت این کار را روی تمامی جنبه های زندگی خود ببینید. یک خواسته قلبی دارید که برای رسیدن به آن وقتش رسیده که اآن را به زبان بیاورید. رفتار شخصی شما را ناراحت کرده، الان وقت برخورد نیست با بی‌تفاوتی از کنار او بگذرید. از هر کاهی کوهی نسازید، برای مسائل به اندازه اهمیت‌شان ارزش قائل شوید این روزها شما مسائل مهم تری دارید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شاید بخواهید زمانی را صرف مطالعه بکنید. از آنجایی که ذهنتان در حال حاضر خیلی هوشیار و آماده است از این مطالعه چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و آن چه می خوانید را به خوبی درک خواهید کرد. امروز ناگهان به خودتان آمده و می بینید که پیش از به پایان رسیدن سال یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و این موضوع باعث نگرانی شما می شود. آنقدر ها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست. به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و با برنامه ریزی دست به کار شوید. برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر وقت بگذارید و تلاش کنید. برای رفتن به جایی و انجام کاری مهم تدارک خواهید دید. میخواهید برای شخصی هدیه ای بگیرید، یادتان باشد هدیه لزوماً نباید گران باشد تا به چشم بیایید، کاری را انجام دهید که می دانید خوشحالش می کند از دلتان بپرسید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شاید به طور ناگهانی تصمیم بگیرید یک مهمانی از پیش برنامه ریزی نشده راه بیندازید و آن دسته از دوستانتان که هر کجا می روند شادی و خنده را با خود به همراه می برند را نیز دعوت کنید. شما حسابی خوش خواهید گذراند، اما ممکن است یکی از اهل خانه که احتمالا هم همسرتان باشد زیاد از این مهمانی ناگهانی خوشحال نشود! ذهن منطقی شما معمولا نیازی به کنترل خارجی ندارد، ولی امروز شما دارید مورد تحسین قرار می گیرید و این مسئله می تواند اثراتی مثبت روی عملکرد شما داشته باشد و به شما انگیزه بدهد تا کارها بهتر انجام دهید. هوشیار باشید اتفاقات بزرگی در اطرافتان در حال وقوع است. خبری خوب برای دیگران خواهید داشت. در مورد کارهایتان سعی کنید تا می توانید خودتان را به روز نگه دارید تا از قافله عقب نمانید. اخبار را از منبع موثق پیگیری کنید. در رابطه احساسی تان همه چیز آنطور که می خواهید پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با شخصی که دوست دارید و احتمالا در حال حاضر از شما دور نیز هست مکالمه تلفنی طولانی مدتی خواهید داشت و در آن از همه چیز، از مسائل سیاسی روز گرفته تا آب و هوا و نظرات شخصیتان صحبت خواهید کرد؛ تنها چیزی که به احتمال زیاد در مورد آن حرفی گفته نخواهد شد وضعیت فعلی رابطه تان است که شاید برای شما کمی گیج کننده باشد، اما به پیدا کردن شناختی حتی بهتر از قبل نسبت به طرف مقابلتان خواهد انجامید. اگر می خواهید زندگی آرام تری داشته باشید کمی به دیگران آسانتر بگیرید و توقعتان را کم کنید. اگر از لحاظ مادی در رفاه به سر می برید به فکر دیگران باشید، عکس العمل کار نیک‌تان به شما بر می گردد. کاری را که می کنید با عشق انجام بدهید و پیشرفت‌تان را در ذهنتان هر روز بزرگتر کنید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز ممکن است مجبور به انجام کارهایی باشید که به آمادگی ذهنی و دقت و تمرکز بالایی نیاز دارند. شاید مجبور باشید توجهی ویژه به جزئیات داشته باشید و ساعت ها پای کتاب و یا کامپیوتر بنشینید و این موضوع شاید باعث چشم درد و یا سردرد شود. به خودتان استراحت داده و به ویژه به تغذیه خود اهمیت بدهید. داشتن انتظارات غیر منطقی امروز به نفع هیچ کس نخواهد بود و تنها ایجاد دلخوری و ناراحتی خواهد کرد. این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، کار بسیار سختی خواهد بود. برای انجام یک معامله مجبور می شوید کمی دست نگه دارید. آرام آرام از شخصی که به اندازه کافی برای شما و عشق شما ارزش قائل نیست فاصله بگیرید یادتان باشد شما نمی توانید هیچ کس را تغییر بدهید مگر خودتان را. برای مهربانی ها و چشم و دل پاکی‌تان ارزش بیشتری قائل شوید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز شما ناگهان نسبت به این که چه کاری برایتان درست است و چه باید بکنید دچار نگرانی شده اید، ولی این احساس وسواس گونه در انتخاب راه صحیح هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نیازی ندارید که قدرت های تحلیلی خودتان را به هیچ کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد. شما مستحق این هستید که کسی عاشقتان باشد، قدر خود را بدانید. برای رسیدن به هدفتان مجبور می شوید بخشی از برنامه‌ریزی‌تان را تغییر بدهید. به خواب و استراحتتان بیشتر اهمیت بدهید. با شخصی که با شما هم عقیده نیست بیهوده نجنگید، از او بگذرید و کار خودتان را بکنید

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز صبح وقتی به کارهایی که باید انجام دهید فکر می کنید همه آنها به نظرتان خیلی فوری و ضروری می آیند و نمی دانید از کجا باید شروع کنید و همین ممکن است باعث شود ترجیح بدهید بیخیال کارهایتان شده و خودتان را به بیعاری بزنید، اما این روش اصلا برای شما جوابگو نیست و تمام مدت ذهنتان درگیر کارهای انجام نشده تان خواهد بود. زیاد به این که کدام کار را باید اول انجام دهید فکر نکنید و از اولین کاری که دم دستتان می آید شروع کنید، کم کم اولویت هایتان هم مشخص خواهند شد. کارهایی را که باید انجام بدهید بنویسید و کمی در مورد آنها فکر کنید و انگیزه‌تان را از انجام این کارها مشخص کنید، ببینید آیا در زندگی خوشحال هستید، آیا به سمت خواسته ها و آرزوهایتان حرکت می کنید. اگر در تحصیل و یا در تجارت و کسب و کار به راهی که باید نرفته اید بهتر است به فکر یک تغییر باشید.

فال روزانه متولدین آبان

پروژه و یا کاری که در گذشه انجام داده بودید و در آن زمان مورد توجه کسی قرار نگرفته بود و حتی خودتان هم آن را فراموش کرده اید امروز به یک باره نظر یک نفر که در آن زمینه صاحب نظر است را به خود جلب خواهد کرد و هر چند خیلی دیر، نتیجه ای که از انجام آن انتظار داشته اید را به دست خواهید آورد و برای آن مورد تحسین و تأیید قرار خواهید گرفت. امروز نمی توانید نارضایتی خودتان نسبت به شرایط موجود را، به ویژه در روابط نزدیکتان، مخفی کنید. از یاد نبرید که اعمال کوچک می توانند نتایج بسیار بزرگی را به همراه داشته باشند. هر دعوایی می تواند یک روزی به آشتی بیانجامد کینه و انتقام را فراموش کنید راه بخشش را پیش بگیرید. در مورد نیتتان یادتان باشد هر کاری سعی و کوشش خودش را می طلبد نابرده رنج گنج میسر نمی شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است مکالمه ای عجیب و غیر منتظره با شخصی که زیاد خوب نمی شناسید و فقط یک آشنایی جزئی در محل کار و یا زندگیتان با او دارید، داشته باشید. این احتمال وجود دارد که این مکالمه در رابطه با موقعیت های کاری و حرفه ای باشد که تا کنون اصلا به آنها توجه نکرده بودید، اگر به نظرتان جالب رسید، حتی اگر در آن لحظه واکنش خاصی به آن نشان ندادید هم حتما به آن فکر کنید. انجام کاری که از آن سررشته ای ندارید به دیگران بسپارید تا به مشکلاتتان اضافه نکنید. برای شنیدن یک خبر و یا گرفتن نتایج امتحانی بسیار بی تاب هستید و کلافه، بین کسی که به شما وفادار است و شخصی که به شما خیانت می کند فرق بگذارید هر کسی لایق نام رفاقت نیست.

فال روز متولدین دی

امروز یادگرفتن چیزهای جدید، به ویژه در زمینه فلسفه، تاریخ و دیگر شاخه های علوم انسانی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شاید زمان زیادی را به مطالعه در این زمینه اختصاص دهید و در مورد آنها با دیگر آشنایانتان که در این رابطه اطلاعاتی دارند بحث هم کنید. یاد گرفتن چیزهای جدید همیشه ارزشمند است، اما خرده کارهایی که باید در خانه انجام شوند را هم فراموش نکنید، تمام تعطیلات برای مطالعه و یادگیری وقت خواهید داشت. اگر شخصی برایتان مهم است علاقه تان را در عمل نشان دهید، همه بلدند حرف بزنند. پروژه های نیم تمام‌تان را اول تمام کنید و بعد به دنبال کار تازه باشید بی نظمی به ضررتان تمام می شود. در مورد رابطه عاطفی‌تان یادتان باشد که عشق نیاز به مراقبت و توجه دارد.

فال متولدین بهمن

امروز با گروهی از دوستانتان در مورد موضوعات جالبی به بحث خواهید پرداخت. ایده های منحصر به فردی که شما دارید شاید حتی این موضوع باعث شود برخی از افرادی که در این جمع تا پیش از این با شما فقط در حد آشنایی دور بوده اند بخواهند یک دوستی صمیمی با شما برقرار کنند. امروز شما با لجبازی خاصی به درست بودن تصمیم های خودتان اصرار دارید و اگر کسی با شما مخالفت کند ناگهان خودتان را در میانه بحث و درگیری خواهید یافت. کمی خودتان را با دیگران هماهنگ کنید تا از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید. غیر از این اگر رفتار کنید طرف مقابلتان روز به روز دلسردتر می شود. در محیط کار شخصی با چرب زبانی می خواهد برای انجام کاری از شما سوءاستفاده کند حواستان را جمع کنید. در یک مسئله کاری یا خانوادگی شنیدن جوابی که انتظارش را ندارید سخت غافلگیرتان می کند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما به احتمال زیاد درگیر انجام کارهایی خواهید بود که به دقت و تمرکز بسیار بالایی نیاز دارند. شاید بخواهید یک تابلوی هنری را تکمیل کنید، چیزی را بدوزید، تعمیر کنید و یا پروژه ای فنی که نا تمام مانده بوده است را به پایان برسانید. انجام این کار زمان بسیاری از شما خواهد گرفت، زیرا جزئیات مهمی در انجام آن وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش این همه دقت، تمرکز، وقت و انرژی را دارد. دوستان خوب و با محبتی اطرافتان هستند که هنگام نیاز روی حمایت شما حساب می کنند. اگر به تازگی ازدواج کرده اید یک اتفاق مبارک در آینده ای نزدیک شما را خوشحال خواهد کرد. حرف از جابجایی مکان پیش آمده و شما باید تصمیم آخر را بگیرید. به دنبال موقعیت بهتری هستید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی