کد خبر : 21911

گوشت | گوشت قرمز

طی چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز بودیم که این کاهش قیمت در گوشت قرمز گوساله بیشتر بود و این روند کاهشی با توجه به سیاست دولت در واگذاری امور به تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

به گزارش ورنداز :

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از روند کاهش قیمت گوشت قرمز در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: محصولات پروتئینی تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، «محسن شیراوند» در برنامه میز اقتصادی شبکه خبر با عنوان «تنظیم بازار کالاهای پرمصرف شب عید و ماه مبارک رمضان» گفت: طی چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز بودیم که این کاهش قیمت در گوشت قرمز گوساله بیشتر بود و این روند کاهشی با توجه به سیاست دولت در واگذاری امور به تشکل‌ها و بخش خصوصی است.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: بحث تنظیم بازار و تامین محصولات پروتئینی شب عید به اتحادیه سراسری و انجمن گاوداران کشور واگذار شد، همچنین بحث واردات نیز همزمان به این مجموعه‌ها واگذار شد، بنابراین اتفاق مثبتی در کاهش قیمت محصولات پروتئینی افتاد که ماحصل مشارکت دولت و بخش خصوصی و ورود جدی بخش خصوصی به این موضوع و همراهی و کمک دولت برای تسهیلگری این اقدام است.

ارسال نظر

تبلیغات متنی