کد خبر : 21862

بارداری مرد | بارداری عجیب

برای مشاهده بارداری عجیب این مرد هندی با ما در ادامه همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

بارداری عجیب

برای مشاهده بارداری عجیب این مرد هندی با ما در ادامه همراه باشید

بارداری مرد ,زهاد، مرد ترنس‌جندر در ایالت کرالا، در جنوب هند کودکی به دنیا آورد. رسانه‌های هندی گزارش دادند که او اولین کودکی است که از یک جفت ترنس‌جندر در هند به دنیا آمده است

زیا پاول، شریک زندگی زهاد، به رویترز گفت: «من خیلی خوشحالم. امروز توانستم طفل خود را در آغوش بگیرم. کودک و پدرش هر دو سالم اند. آن‌ها تحت نظر داکتران در بخش عاجل هستند. کودک شیر خورد و هیچ مشکل عقلی و بدنی ندارد. شریک زندگی‌ام نیز جور است.»

زیا پاول از این خوشحال است که شریک زندگی‌اش کودک شان را به دنیا آورد. آن‌ها از حمایت داکتر بندو، وزیر آموزش و وینا جورج، وزیر بهداشت این ایالت برخودار اند.

داکتر بندو گفت که این جفت «هنجارهای عقب‌مانده اجتماعی و جنسیتی» را تغییر دادند و تاکید کرد که تولد این طفل جهان را هرچه بیشتر با تنوع هویت‌های جنسیتی آشنا می‌کند.

بارداری این زوج ترنس به موضوعی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. زهاد گفت: «پیام‌های زننده‌ای از برخی مردم دریافت کرده‌ام. تولد طفل ما پاسخی به آنان است. از کسانی که ما را حمایت کردند، سپاسگزارم.»

بارداری+مرد+هندی

منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    چه حرفامگه همچین چیزی وجودداره،یک مردباردارشه چطوری باردارشده،

  • ناشناس

    با سلام و احترام خدمت شما وخانواد محترم مبارک باشه اگر حقیت داشته باشد نشانه‌ای از لطف خداوند است بر اثر دست کاری را وروش خدا بر۸ در عبرت

تبلیغات متنی