کد خبر : 21571

فال تاروت‌ |‌ فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه خود را هرروز در این بخش از سایت ورنداز دنبال کنید.

به گزارش ورنداز :

 فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت عاشقان

 

کارت عشاق :  دلتان میخواهد راهی پیدا کرده و خودتان را از سکونی که در آن گرفتار شده اید رها کنید، شما در مسیر درست قرار دارید، فقط باید کمی به خودتان فرصت بدهید و عجله نکنید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید. مجردهایی که یک شکست عشقی را پشت سر گذاشته اید، امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید.

 

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت کیمیاگر

 

کارت کیمیاگر :  دلتان می خواهد کارهای تازه و متنوعی انجام دهید و به جاهای تازه ای بروید که تا بحال نرفته اید، ولی احساس می کنید در دام روزمرگی گرفتار شده اید. به جای فکر و خیال حواستان را به کارتان بدهید و برای انجام این کارها تا آخر هفته صبر کنید، تازه اول هفته است و یک عالمه کار برای انجام دادن دارید. اگر قصد شروع کار جدیدی دارید از فرصتی که دارید استفاده کنید و دست به کار شوید. اگر ایده هایتان را بیان کنید، افرادی همفکر با خودتان خواهید یافت.

 

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید

کارت خورشید :  به تازگی طوفانی را پشت سر گذاشته اید و امروز آسمان زندگیتان دوباره آبی شده و خبری از ابرهای سیاه نیست. شاید بعضی معضلات به طور کامل حل نشده باشند و همه چیز باب میل شما نباشد و به همین دلیل هم احساس می کنید روند پیشرفتتان خیلی کند شده است و اینطوری به هیچ جا نمی رسید، اما اوضاع اینطور نخواهد ماند. برای این که حالتان بهتر شود بد نیست چند نفر از دوستان نزدیکتان را به خانه تان دعوت کنید و شب را به بگو و بخند و تفریح بگذرانید.

 

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت قضاوت : مشکلی که این چند روز گذشته در محل کارتان شما را آزار داده است امروز رو به حل شدن خواهد بود، تنها شرط آن هم این است که سکوت نکنید و حرفتان را به زبان بیاورید. به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس العمل نشان ندهید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت :  در این هفته موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید.

 

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت جهان

کارت جهان :  کارهایتان همچنان با موانع و تاخیرهایی مواجه خواهند بود، ولی فرصت هایی برای پیشرفت در انتظارتان هستند که به زودی می توانید از آنها بهره ببرید. امروز ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که رفتارها و طرز فکری شبیه به شما دارند و می توانید دوستی هایی پایدار با آنها آغاز کنید. میان زن و شوهرها اوضاع بسیار خوب خواهد بود و می توانند فارغ از هر مشکل و مسئله ای که دارند از بودن در کنار هم لذت ببرند، البته بهتر است خودتان حواستان باشد و بی احتیاطی نکرده و کاری نکنید که شب به این خوبی خراب شود.

 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت عدالت

 

کارت عدالت :  اگر امروز حرفی برای گفتن دارید خیلی راحت می توانید آن را به گوش همه برسانید. اگر هم کسی بخواهد جلوی شما را بگیرد به حسابش خواهید رسید. اما خوب بد نیست مواظب رفتار و حرف هایتان باشید، شاید اینطوری بتوانید دلیل رفتارهای عجیب نزدیکانتان را درک کنید، شاید با حرف ها و کارهایتان آنها را ناراحت کرده باشید. امروز می تواند روز پیشرفتی اساسی برای شما باشد و ممکن است یک پیشنهاد کاری و یا موقعیت قابل توجه دیگری برایتان پیش بیاید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ارابه

کارت ارابه :  امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله

کارت ابله :  امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد.  دوستان و نزدیکانتان به شما اجازه نخواهند داد زیاد در عالم فکر و خیال غوطه ور شوید. هیچگاه آنقدر در رویا فرو نروید که دنیای واقعیت را فراموش کنید.

 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  امروز از این که چه می خواهید کاملا اطمینان دارید، ولی نمی دانید دقیقا چگونه می توانید به خواسته هایتان دست پیدا کنید. سعی کنید با جاه طلبی هایتان در اطرافیان خودتان حساسیت ایجاد نکنید و با آنها درگیر نشوید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد. 

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت شیطان

کارت کاهن اعظم :  اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. خوشبختانه شانس ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان دارد روز به روز بیشتر می شود، ولی از این که چه اتفاقی خواهد افتاد چندان مطمئن نیستید، خیلی خودتان را درگیر این افکار نکنید و روی پیشرفتتان تمرکز کنید. 

 فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. البته مرزها را نیز مد نظر داشته باشید و از حد خودتان خارج نشوید.

 

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی