کد خبر : 21463

انفجار | انفجار وحشتناک خانه

لحظه وحشتناک یک خانه را در این مطلب میبینید

به گزارش ورنداز :

لحظه انفجار  وحشتناک یک خانه را در این مطلب میبینید 

انفجار خانه مسکونی 

 

جان کیتینگ، مسئول آتش نشانی منطقه در آن زمان، پس از اینکه از او پرسیده شد که چگونه هیچ کس نمرده است، گفت: «ما سعادتمند بودیم

فیلم دوربین بدن 3 افسر مختلف دریاچه های پومپتون نه تنهالحظه  انفجار را نشان می دهد، بلکه آنچه را که منجر به آن شد و همچنین عواقب آشفته پس از آن را نشان می دهد.مقامات گفتند که در مجموع شش آتش نشان در هنگام انفجار خانه در خیابان راماپو بودند. به گفته کیتینگ، آنها کمتر از یک دقیقه قبل از انفجار در ساعت 2:19 بامداد 14 ژانویه در داخل بودند.سه پلیسی که دوربین‌های بدنشان انفجار را ثبت کردند، در خیابان ریوردیل، مجاور خانه ایستاده بودند. در ابتدای فیلم‌ها، دود از خانه بیرون می‌آید، اما هیچ شعله‌ای قابل مشاهده نبود. در زمان انفجار، یک آتش نشان در ایوان پشتی ایستاده دیده می شود.

این سه افسر لحظاتی قبل از وقوع ناگهانی انفجار در حال گفتگو بودند که باعث فرار آنها از انفجار شد. شدت انفجار سقف را به سمت بالا منفجر کرد. هنگامی که مأموران به سمت خانه برگشتند، شعله های آتش در داخل خانه منفجر شده و روی چمن های اطراف آن مشاهده می شود.

درست پس از انفجار، یکی از افسران نشان داده می شود که در حال دویدن به طرف دیگر خانه است، جایی که تمام صورت منفجر  شده است. شنیده می شود که افسر به EMT های پاسخگو می گوید "از پشت" به خانه نزدیک شوند.

در یکی دیگر از دوربین‌های بدن افسران، دو آتش‌نشان دیده می‌شوند که پس از انفجار یک سوم از خانه خارج می‌شوند. شنیده می شود که شخصی از طریق رادیو می گوید: "من اینجا به پزشک نیاز دارم."

فیلم افسر زمانی قطع می شود که او و افسر دیگر با شلنگ به سمت شیر ​​آتش نشانی در طرف دیگر خیابان راماپو می روند.

کیتینگ در 14 ژانویه گفت، زمانی که آتش نشان ها به محل حادثه رسیدند، یک تیم سه نفره وارد زیرزمین شدند، جایی که آنها فکر می کردند آتش سوزی است. تیم دو نفره دیگری به همراه دستیار رئیس پشت سر آنها وارد شدند.

جیسون اکرز، رئیس آتش نشانی پومپتون لیکس در آن زمان گفت: «فکر می‌کردم شش قربانی خواهیم داشت، واقعاً این کار را کردم. «آنها موفق شدند با پله های مخدوش از زیرزمین خارج شوند. همه آنها به یکدیگر کمک کردند، آنها یکی یکی بیرون آمدند، و ما پشت در بودیم و فقط به آنها غذا می دادیم."

همسایه کیم فورسایت صدای بوم را نشنید زیرا با گوش گیر می خوابد. اما دو فرزندش آن را شنیدند و احساس کردند خانه می لرزد.

فورسایت گفت: «دخترم وحشت زده و وحشت زده بود. او در حال سکته قلبی بود و جیغ می زد. او نمی‌توانست بفهمد این چیست.»

کیتینگ و رئیس پلیس درک کلارک بلافاصله به تحقیقات در مورد نتایج تحقیقات در مورد علت انفجار پاسخ ندادند.

حجم ویدیو: 17.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34
منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی