کد خبر : 20990

مشکلات جنسی | روابط جنسی

با این خوراکی‌ها مشکلات جنسیتان را درمان کنید

به گزارش ورنداز :

 

با این خوراکی‌ها مشکلات جنسیتان را درمان کنید

مشکلات جنسی چیزی نیست که تنها با دارو، درمان شود بلکه با خوردن غذاها، میوه ها و تنقلات میتوان به راحتی آنها را کنترل کرد.موز یکی از میوه‌های تقویت کننده اسپرم بوده و، زیرا مصرف غذا‌های شور و حاوی سدیم موجب کمتر شدن جریان خون در آلت تناسلی مردان می‌شود و با خوردن موز که حاوی پتاسیم است، می‌توان اثرات مضر این مواد غذایی را از بین برد و موانع رسیدن به اوج لذت جنسی یا مشکلات جنسی را از سر راه برداشت.

خواص فوق العاده جو دوسر برای مردان: از خواص جو دو سر می‌توان به افزایش خون‌رسانی به اندام‌های جنسی نام برد. این تأثیر باعث تقویت میل جنسی در مردان می‌شود. جو دو سر بدون اینکه عوارض جانبی دارو‌های درمان انزال زودرس مانند ویاگرا را داشته باشد، می‌تواند میل جنسی مردان را افزایش دهد و از انزال زودرس جلوگیری کند.یکی از خواص جو دوسر تقویت سیستم عصبی و کاهش اضطراب است. همین خاصیت جو دو سر باعث می‌شود که مردان و آرامش بیشتری داشته باشند که نتیجه آن افزایش میل جنسی خواهد بود.

با افزایش سن مردان، میزان هورمون تستسترون بدن آن‌ها کاهش می‌یابد. کاهش هورمون تستسترون عامل بروز بسیاری از مشکلات جنسی نظیر انزال زودرس و اختلالات نعوظ می‌باشد. ماده آونین موجود در جو دو سر باعث افزایش ترشح هورمون تستسترون در بدن می‌شود.

خواص بادام برای مردان: یکی از مواد مغذی موثر در بادام درختی روی است که می‌تواند باعث افزایش تولید هورمون‌های جنسی در مردان و به تبع آن باعث افزایش باروری در مردان شود. یکی دیگر از خواص بادام تاثیر آن بر کاهش دومین نوع سرطان شایع در مردان یعنی سرطان پروستات است.

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی