کد خبر : 20977

تست | تست هوش

هوش خود را بسنجید و سعی کنید تا در هشت ثانیه تست هوش دزد هندوانه را انجام دهید.

به گزارش ورنداز :

هوش خود را بسنجید و سعی کنید تا در هشت ثانیه تست هوش دزد هندوانه را انجام دهید. برای مشاهده تست هوش دزد هندوانه در ادامه این خبر باما همراه باشید.

 آیا می توانید در طول 8 ثانیه در این معمای کارآگاهی دزد هندوانه را شناسایی کنید؟ اگر حوصله بازی های فکری معمولی و عجیب و غریب را ندارید، بسیار خوب، پس آزمون شناسایی دزد هندوانه را حل کنید. با انجام این معمای کارآگاهی می توانید قدرت مغز و مهارت های شناختی خود را محک بزنید. شانست را امتحان کن!

خستگی روحی را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی دزد هندوانه را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

این بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، می تواند تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب اگر آماده اید بیایید شروع کنیم.

آزمون شناسایی دزد هندوانه؛ چه کسی هندوانه را دزدیده است؟

تصویر یک زن باردار، یک خانم مسن، یک خانم جوان و یک مرد با یک توپ فوتبال را نشان می دهد که در حال خارج شدن از یک فروشگاه هستند. صاحب فروشگاه ادعا دارد که یکی از این افراد هندوانه ای را دزدیده است. او از شما می خواهد تا تشخیص دهید چه کسی هندوانه را دزدیده است. به نظر شما دزد هندوانه کیست؟ برای رسیدن به جواب کافی است تصویر را به بخش هایی (تخیلی) تقسیم کنید تا هیچ سرنخ و نکته ای را از دست ندهید.

با توجه به تصویر بالا، برای پیدا کردن کسی که هندوانه را در تصویر دزدیده است، به توانایی بینایی و ذهنی عالی نیاز دارید. اما در مجموع این معما خیلی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مغز خود کمی فشار بیاورید.

جواب

جواب

 

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی