کد خبر : 20953

تجاوز جنسی | تجاوز جنسی رونالدو در کلوب شبانه

ماجرای پرونده تجاوز رونالدو به کجا رسید در ادامه مطلب با ما همراه باشید

به گزارش ورنداز :

ماجرای پرونده تجاوز رونالدو به کجا رسید در ادامه مطلب با ما همراه باشید رونالدو از پرونده تجاوز به زنی در کلوپ شبانه لاس‌وگاس خلاص شد و وکیل شاکی پرونده باید مبلغی نزدیک به ۲۸۰ هزار پوند به رونالدو بدهد.

این ستاره همیشه تجاوز به مایورگای ۴۰ ساله در اتاق هتل لاس وگاس در سال ۲۰۰۹ را انکار کرده و اصرار دارد که آنها رابطه توافقی داشته‌اند، و پلیس هم هرگز اتهامی را مطرح نکرده و مدرکی دال بر تجاوز به دست نیاورد.مایورگا مدعی شد که رونالدو در سال ۲۰۱۰ مبلغ ۲۷۵ هزار پوند به او پرداخت کرده بود تا او را از صحبت کردن در مورد این حادثه باز دارد و از پیگیری اتهامات جلوگیری کند. اما ۸ سال بعد، پس از افشای جزئیات ارتباطات بین وکلای رونالدو توسط «فوتبال لیکس»، مایورگا به نیت به‌دست آوردن میلیون‌ها پوند از رونالدو شکایت کرد.

سپس جنیفر دورسی، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده در ژوئن گذشته، این ادعا را رد کرد. قاضی در آخرین حکم خود گفت: «اگر نیت بد وکیل شاکی پرونده نبود، رونالدو اکثر هزینه‌هایی که برای این دادگاه خرج کرده را متحمل نمی‌شد». قاضی همچنین استوال را متهم کرده به این که پرونده را با استفاده از اسناد هک شده که جزئیات گفتگوهای رونالدو و وکلایش درباره اتهامات تجاوز جنسی را شرح می‌دهد، آلوده کرده است.

رونالدو و وکیلش بارها گفتند که این اسناد ساختگی هستند و نیت آنها بدنام کردن او است. او بیش از نیمی از ۵۰۶۰۰۰ پوند هزینه‌های قانونی را دریافت کرد.

در زمان تجاوز ادعایی، رونالدو که در آن زمان ۲۴ سال داشت، با پسر عمویش در لاس وگاس بود. خانم مایورگا که در آن زمان ۲۵ سال داشت در کلوپ شبانه Rain کار می‌کرد و با ستاره در منطقه VIP سالن ملاقات کرد.پرونده به لزلی استووال وکیل کاترین مایورگا دستور داد که شخصاً پول را به پردرآمدترین ورزشکار جهان تحویل دهد. 

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی