کد خبر : 20921

ساندویچ | ساندویچ مرغ

با آموزش کامل و ساده ی ساندویچ مرغ سرد با یایت ورنداز همراه شوید.

به گزارش ورنداز :

با آموزش کامل و ساده ی ساندویچ مرغ سرد با سایت ورنداز همراه شوید.

مواد لازم برای ۴ نفر

سینه مرغ ۱ عدد کامل

جعفری ۱ دسته متوسط

سس مایونز کم چرب ۳ قاشق غذاخوری

آب لیمو ترش ۲ قاشق غذاخوری

زردچوبه، نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

پیاز برای پخت مرغ ۱ عدد

طرز تهیه ساندویچ مرغ سرد

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ مرغ سرد در ابتدای کار پیاز را به صورت درشت خرد می کنیم، سپس به همراه کمی روغن داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت قرار داده و پیاز را دو دقیقه تفت می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله مقداری زردچوبه، نمک و فلفل سیاه به پیاز اضافه کرده و یک دقیقه دیگر مواد را تفت می دهیم. در ادامه گوشت مرغ را به همراه ۲ لیوان آب اضافه کرده و حرارت را زیاد می کنیم تا آب جوش بیاید.

مرحله سوم

حالا کف هایی که روی سطح آب جمع می شوند را با قاشق جمع کرده و دور می ریزیم. در ادامه اجازه می دهیم گوشت مرغ به طور کامل بپزد، سپس آنرا از قابلمه خارج کرده و به صورت ریزش ریش خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم، سپس گوشت مرغ را به تابه افزوده و چند دقیقه تفت می دهیم تا کمی سرخ شود.

مرحله پنجم

گوشت مرغ را پس از سرخ کردن از تابه خارج کرده و درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس اجازه می دهیم خنک شود. در همین حین جعفری را به صورت متوسط خرد می کنیم و به کاسه می افزاییم.

مرحله ششم

در این مرحله سس مایونز کم چرب را به همراه آب لیمو ترش و مقداری نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کرده و مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شوند، سپس درون نان باگت می ریزیم و سرو می کنیم.

نکته: برای خوشمزه تر شدن ساندویچ، توصیه می شود آنرا یک تا چند ساعت در یخچال قرار دهید تا به خوبی جا بیفتد

منبع پانا مگ
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی