کد خبر : 20650

پیش فروش سایپا | خرید خودرو سایپا

خرید این دو خودرو فقط با 90 میلیون در بازار ، این فرصت اسثنایی را از دست ندهید

به گزارش ورنداز :

خرید این دو خودرو فقط با 90 میلیون در بازار ،این فرصت اسثنایی را از دست ندهید.

با ۹۰ میلیون رانا پلاس و سورن پلاس بخرید!مدل‌های عرضه شده توسط سایپا و ایران‌خودرو در قالب طرح پیش‌فروش یکساله بهمن‌ماه، در بازار آزاد بین ۲۰ تا ۱۶۰ درصد گران‌تر از قیمت کارخانه معامله می‌شوند.

پیش‌فروش سایپا  در بهمن امسال تمدید شد و متقاضیان محصولات این کارخانه می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه بیستم دوباره برای ثبت‌نام اقدام کنند. سایپا علت تمدید مهلت ثبت‌نام را درخواست متقاضیان و تعطیلی‌های اخیر اعلام کرده و در این مرحله کوییک GX، کوییک R نسخه GX، ساینا S دوگانه‌سوز و کوییک R اتوماتیک را با ارقام علی‌الحساب و موعد تحویل یکساله پیش‌فروش می‌کند.

همزمان ایران‌خودرو هم که پیش‌فروش یکساله چهار محصول خودش را به‌مناسبت دهه فجر آغاز کرده بود، از تمدید مهلت واریز وجه به حساب وکالتی خبر داده و حالا متقاضیان محصولات این کارخانه تا پایان ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه فرصت دارند. با اینکه قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در طرح پیش‌فروش بهمن‌ماه به‌شکل علی‌الحساب است و قیمت تمام‌شده را با احتساب نرخ روز در موعد تحویل محاسبه می‌کنند، اما همین مدل‌های عرضه شده توسط سایپا و ایرانخودرو در بازار آزاد بین ۲۰ تا ۱۶۰ گران‌تر از قیمت کارخانه معامله می‌شوند.

کدام خودرو‌ها در پیش‌فروش ایران‌خودرو و سایپا عرضه شدند؟

طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو در بهمن امسال با عرضه چهار محصول آغاز شد و سایپا هم چهار مدل از محصولات خودش را در این ماه به‌شکل پیش‌فروش یکساله عرضه کرده است. وانت آریسان ۲ که یکبار در آبان و دو مرتبه در آذر امسال پیش‌فروش شده، برای چهارمین بار در طرح پیش‌فروش ایرانخودرو قرار گرفته و متقاضیان آن باید ۱۱۴ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت به ایران‌خودرو بدهند. قیمت علی‌الحساب رانا پلاس و پژو پارس بنزینی XU۷p دقیقا ۹۰ میلیون تومان است و این عدد برای سورن پلاس بنزینی ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. بین مدل‌های عرضه شده سایپا هم می‌توانیم به ساینا S دوگانه‌سوز با قیمت علی‌الحساب ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اشاره کنیم. سایپا از متقاضیان کوییک R اتوماتیک فعلا ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان دریافت می‌کند و قیمت علی‌الحساب کوییک GX و کوییک R نسخه GX را که محصولات جدید این کارخانه به‌حساب می‌آیند، به‌ترتیب ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان درنظر گرفته است‌

قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا در بازار آزاد چقدر است؟

قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا در طرح پیش‌فروش یکساله بهمن‌ماه به‌شکل علی‌الحساب اعلام شده و متقاضیان خوش‌شانسی که مرحله قرعه‌کشی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، باید همزمان با موعد تحویل باقی‌مانده قیمت محصول را با احتساب نرخ روز کارخانه پرداخت کنند. مثلا وانت آریسانی که با قیمت علی‌الحساب ۱۱۴ میلیون تومان فروخته می‌شود، در کارخانه ۲۸۵ میلیون تومان و در بازار آزاد ۳۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت رانا پلاس در کارخانه ۲۱۵ میلیون تومان است و همین مدل را در بازار آزاد ۲۴۵ میلیون تومان گران‌تر یعنی ۴۶۰ میلیون تومان معامله می‌کنند. به گزارش فرارو، قیمت پژو پارس XU۷p که در کارخانه ۱۸۵ میلیون تومان است، در بازار آزاد به ۴۸۵ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند و ارزش ۲۶۱ میلیون تومانی سورن پلاس بنزینی در کارخانه، در خرید و فروش‌های بازار آزاد به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است. تفاوت قیمت کارخانه و بازار محصولات سایپا چقدر است؟ کوییک GX و کوییک R نسخه GX هنوز پا به بازار نگذاشتند و به‌همین خاطر نمی‌توانیم درباره قیمت آن‌ها صحبت کنیم، اما رقم ۱۶۹ میلیون تومانی ساینا S دوگانه‌سوز در کارخانه، در بازار آزاد به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است و خریداران کوییک R اتوماتیک در بازار آزاد حدود ۴۲۰ میلیون تومان یعنی ۱۳۲ میلیون تومان بیشتر از نرخ کارخانه – ۲۸۸ میلیون تومان- می‌پردازند.

ماجرای تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا

مهلت واریز وجه مورد نیاز برای شرکت در پیش‌فروش بهمن سایپا به درخواست متقاضیان تمدید شده است. با توجه به تعطیلی‌های اخیر و به‌دنبال درخواست برخی از مشتریان این گروه برای مشارکت در طرح پیش‌فروش یکساله، سایپا مهلت افتتاح حساب وکالتی و به‌دنبال آن واریز مبلغی از وجه خودرو را تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه تمدید کرده است. به‌همین خاطر متقاضیان شرکت در طرح پیش‌فروش سایپا می‌توانند دوباره از ساعت ۹ صبح برای ثبت‌نام اقدام کنند. از طرفی ایرانخودرو هم مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه علی‌الحساب را برای ثبت‌نام در این مرحله تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۱۹ بهمن تمدید کرد.

منبع اقتصاد ۱۰۰
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    گفتن تمدیدشده ۱۰۰بارامتحان کردم نمیشه

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی