کد خبر : 20296

سوپ | انواع سوپ | سوپ قارچ

طرز تهیه سوپ قارچ خامه ای را در این مطلب میخوانید .

به گزارش ورنداز :

 

طرز تهیه سوپ قارچ خامه ای را در این مطلب میخوانید .

طرز تهیه سوپ قارچ خامه ای 

هیچی به اندازه تنوع در آشپزی نمیتونه نشون دهنده ذوق شما باشه پس به جای یک سوپ معمولی و همیشگی سوپ قارچ خامه ای درست کن که محشره.

مواد لازم برای سوپ قارچ خامه ای:

کره یا روغن مایع:2قاشق غذاخوری

قارچ سفید: به میزان دلخواه

پیاز بزرگ خرد شده: 1 عدد

سیر تازه خرد شده: 1 حبه

آویشن تازه خرد شده: 1 قاشق غذاخوری (اما اگر از آویشن خشک استفاده می کنید به جای یک قاشق غذاخوری از یک قاشق چایخوری استفاده کنید)

رزماری تازه خرد شده: 1 قاشق غذاخوری (برای رزماری هم درست مانند آویشن اگر از خشکش استفاده می کنید یک قاشق چایخوری کافیه)

فلفل قرمز: 1/4  قاشق چایخوری

نمک: 1/2  قاشق چایخووری

فلفل سیاه: 1/2 قاشق چایخوری

شیر: 1 لیوان

نشاسته ذرت: 1/4 لیوان

آب مرغ: 3 الی 4 لیوانمرحله اول کره رو داخل یک تابه مناسب میگذاریم و روی حرارت متوسط قرار میدیم تا آب بشه. سپس قارچ، پیاز و سیر های خرد شده رو هم به کره اضافه می کنیم و برای حدودا 4 الی 5 دقیقه تفتشون میدیم. در مرحله بعد به مرور و کم کم ادویه ها رو هم اضافه می کنیم و هم میزنیم سپس نصف لیوان آب مرغ به قارچ ها اضافه می کنیم و اجازه میدیم تا حدودا برای 2 الی 3 دقیقه روی حرارت متوسط بجوشه و قل بخورد.

از طرف دیگه در همین هنگام در یک کاسه جدا شیر و نشاسته ذرت رو با هم مخلوط کنید و حسابی هم بزنید تا کاملا یک دست بشند و هیچ گوله ای باقی نمونه.

در این مرحله قارچ ها رو که تفت داده بودیم به همراه آب گوشت و مخلوط شیری که در مرحله قبل آماده کردیم توی یک قابلمه بزرگ میریزیم و ادویه جات رو بهش اضافه می کنیم و خوب هم میزنیم تا با هم ترکیب بشند. نهایتا در قابلمه رو میگذاریم تا برای حدودا 2 الی 3 ساعت روی حرارت پایین بمونه و بپزه.برا این که سوپتون لعاب بیشتری داشته باشه و ظاهر رستورانی تری پیدا کنه بهتون پیشنهاد می کنیم که در این مرحله بعد از این که سوپ آماده شد نیمی از اون رو داخل مخلوط کن با سرعت بالا بریزید و سپس به باقی سوپ اضافه کنید و هم بزنید تا با هم ترکیب بشند.

طرز تهیه سوپ قارچ خامه ای

منبع شایا نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی