کد خبر : 20160

امیر تتلو | ازدواج امیر تتلو

جنجال جدیدی که این روزها امیر تتلو راه انداخته و در پستی منتشر کرده که با یک دختر شیرازی ازدواج میکند در ادامه مطلب با ما همراه باشید

به گزارش ورنداز :

جنجال جدیدی که این روزها امیر تتلو راه انداخته و در پستی منتشر کرده که با یک دختر شیرازی ازدواج میکند در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

امیر تتلو اخیرا حاشیه های جدیدی را در خصوص ازدواج با یک دختر شیرازی در فضای مجازی منتشر کرد. امیر تتلو  متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.  سحر قریشی  با سفر خود به ترکیه از ازدواج با امیر تتلو خبر داد اما چندی نگذشت که دعواهای آن ها در فضای مجازی شدت گرفت و هر دو اعلام کردند که از یکدیگر جدا شدند.امیر تتلو اخیرا با انتشار متن عجیبی در فضای مجازی از ازدواج مجددش با یک دختر شیرازی خبر داد و نوشت:

 
 
تتلوامیر تتلو  متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است. سحر قریشی  با سفر خود به ترکیه از ازدواج با امیر تتلو خبر داد اما چندی نگذشت که دعواهای آن ها در فضای مجازی شدت گرفت و هر دو اعلام کردند که از یکدیگر جدا شدند.امیر تتلو اخیرا با انتشار متن عجیبی در فضای مجازی از ازدواج مجددش با یک دختر شیرازی خبر داد و نوشت:
 
 
منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • علی

    خاک بر سر دختری که زن تتلو میشه از ای قیافه زشت و کثیفش ادم رو قیافش حالش بهم میخوره کثافت

  • 11612

    پسر بوده قبلا عمل جراحی کرده شده دختر و خیلیا باهاش خاطره دارن و داریم 🤣 خونش هم وقتی شیراز بود شهر صدرا بود همین غزل...

  • ناشناس

    واقعا خاک تو سر اون زن بشه که آدم قطعی ای
    که بری زن این آدم وحشی کثف روانی بشی
    وای به بعضی‌ها چقدر این پول چشم گوش انسان کور مکنه

  • ناشناس

    نه صدا داره .نه قیافه.نه ترانه.فقط ..شعر گوی خوبیه.مرتیکه خودش نمیدونه از دسته ی کدوم جونورهاست بعد میره بایک جونور دیگه از دسته دیگه ازدواج میکنه.جونور روانی.

  • ناشناس

    چقدر زشتی امیر آقا چرا اسمت امیر گذاشتی خجالت نمی‌کشی اسم مسلمان را روی خودت گذاشتی خدا تویی قرآن لعنت کرده کسی که واشم یا تاتو میزنم به بدنش برو گمشو والله می‌بینمت حالم ازت بهم میخوره بعد میگی زنم را ماساژ میدی زنت مثل خودت کثیف است

  • مهدی

    خاک بر سرت حیف نون خوبه قیافه نداری این شیرازیه هم طراحی میکنه بعد خوب که استفادشو کرد میندازش بیرون، نکبت اوش هم به اون یکی حاج خانوم حاج خانوم میگفت یک آدم سالم خودشو با این حیون قاطی نمیکنه.

  • 11612

    هرکس داره حرف اضافی می‌کنه بر کنار تتلو کم هوادار ندارن که بخواد به حرف شما گوش کنه

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی