کد خبر : 20066

فال روزانه | فال روزانه ۶ بهمن

فال روزانه پنجشنبه ۶ بهمن را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه پنجشنبه ۶ بهمن را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین فروردین

اهل انجام کارهای خلاقانه‌ هستید اما همیشه از این کارها باز می‌مانید، امروز فرصتی فراهم می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را پذیرا باشید و مطمئن باشید در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد.  در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبه‌رو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد.   از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند

فال روزانه  6بهمن برای متولدین خرداد

سلامت وجود نازنینتان را دست‌کم نگیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتیتان باشید و رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.  پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  کار جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود. این شغل را قبول کنید و در انجام آن جدیت به‌خرج دهید. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری برای شما به دنبال خواهد داشت. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و به صلاح شماست که در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

فال روزانه ۶بهمن  برای متولدین تیر

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد.  به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. یکی از آشنایان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت کنید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی وی دریغ ندارید

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین مرداد

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. به این فکر افتاده‌اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. فکر و خیال عاشقی را از سر بیرون کنید چرا که امروز اصلا زمان مناسبی برای عشق و عاشقی نیست. فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین شهریور

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. انسان ولخرجی هستید و امروز اگر مواظب نباشید، این رفتار کار دستتان می‌دهد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. در رویارویی با مشکلات، آرامش خود را از دست ندهید و سختی‌های زندگی را با استقامت پشت‌سر بگذارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید. 

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین مهر

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.  زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین آبان

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید.  امروز به شما ثابت می‌شود که همسر یا عشق ‌زندگیتان از چیزی که انتظارش را دارید بیشتر خاطر شما را می‌خواهد. انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌کشید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌ شما بی‌نتیجه نمی‌ماند و مزد تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت می‌کنید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید شنید.

فال روزانه  6بهمن برای متولدین آذر

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. بیشتر از همیشه به فکر اهل‌ منزل باشید و رفاه و آرامش آنها را در اولویت قرار دهید.   انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین دی

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید.  دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری تبدیل شود و ریشه هرگونه ناراحتی را خشک کنید.  اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین بهمن

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ها لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد، اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و با صحبت با فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید، غم‌های خود را زمین بگذارید و روز را با تلاش و نشاط ادامه دهید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید.  مدتهاست که مشکلی ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این مشکل به‌خوبی‌و‌خوشی حل خواهد شد و دلمشغولیهای شما به پایان خواهد رسید. یکی از دوستان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید.

فال روزانه ۶بهمن برای متولدین اسفند

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. شخصی که دل خوشی از وی ندارید امروز از در دوستی و محبت با شما وارد می‌شود و کدورت‌های دیرینه را پاک می‌کند. شما نیز پاسخگوی محبت این فرد باشید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید.

منبع برترین ها
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی