کد خبر : 20042

ترامپ | مجلس ازدواج ترامپ

تصاویری از مراسم ازدواج‌ترامپ و ملانیا که بسیار باشکوه و مجلل بود.

به گزارش ورنداز :

تصاویری از مراسم ازدواج‌ترامپ و ملانیا که بسیار باشکوه و مجلل بود.

67237197

22046250

66634394

51659936

57729328

37364971

این زوج که روز ۲۲ ژانویه سال ۲۰۰۵ در کلیسایی در ایالت فلوریدای آمریکا با یکدیگر پیمان زناشویی بستند، چند روز قبل هجدهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

ترامپ وقتی در سال ۱۹۹۸ در مهمانی ای در نیویورک با ملانیا آشنا شد با زن دیگری در رابطه عاشقانه بود و این مدل اسلوونیایی حاضر به دادن شماره تلفن خود به او نشد.

وقتی شریک عاطفی آن زمان ترامپ برای رفتن به دستشویی او را تنها گذاشت، ترامپ از فرصت استفاده کرد و پنهانی شماره تلفن خود را به او داد تا با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند.

رئیس جمهور سابق آمریکا دلش می خواست سومین ازدواجش به رویداد سال بدل و از تلویزیون به طور زنده پخش شود اما اینطور که گفته می شود ملانیا تمایلی به این کار نداشت و با آن مخالفت کرد.

ملانیا بعدها فاش کرد که زمانی که او مشغول انجام امور برگزاری مراسم عروسی شان بود، همسر آینده اش ترجیح می داد به جای درگیر شدن در جزئیات، به ورزش محبوبش، گلف بپردازد.

در میان ۴۵۰ مهمان مراسم ازدواج دونالد و ملانیا ترامپ در کلیسای شهر ساحلی پالم بیچ در ایالت فلوریدا، چهره های مشهور زیادی حضور داشتند.

بسیاری از مهمانان از امکان اقامت رایگان و خدمات ویژه در عمارت مارالاگوی ترامپ پیش از برگزاری عروسی برخوردار شدند. حوله های حمامی که حرف اول نام شان روی آن ها گلدوزی شده بود و استفاده از اسپا و زمین گلف عمارت از جمله ی این خدمات بود.

از دنیای موسیقی، التون جان، سایمون کاول، بیلی جوئل، تونی بنت، پل آنکا و راسل سیمونز در این مراسم حضور داشتند.

از صنعت مُد نیز چهره هایی همچون هایدی کلوم و آنا وینتور حضور یافته بودند و شکیل اونیل و درک جتر از جمله ستاره های ورزشی حاضر در این مراسم بودند.

در مراسم، ایوانکا، دختر بزرگ ترامپ متنی از انجیل خواند و کامیلا جانسون، خواننده ی اپرا آهنگی را به درخواست ملانیا اجرا کرد.

چهره های سیاسی ای هم حضور داشتند، گرچه در آن زمان کسی فکرش را نمی کرد ترامپ روزی رئیس جمهور آمریکا شود.

آرنولد شوارتزنگر که آن زمان فرماندار کالیفرنیا بود به همراه رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار سابق نیویورک در این مراسم حضور داشتند.

اما جنجالی ترین مهمانان دونالد و ملانیا ترامپ، بیل و هیلاری کلینتون بودند. هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بود.

آن زمان ۴ سال از اتمام دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون می گذشت و کلینتون ها و ترامپ ها دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند اما دهه ها بعد ترامپ، هیلاری کلینتون را به فریبکاری متهم کرد.

تصویر کلینتون ها و ترامپ های خندان در یکدیگر می توانست به شانس ورود هیلاری کلینتون به کاخ سفید لطمه بزند، به همین دلیل او توضیحاتی در اینباره ارائه کرد.

هیلاری کلینتون در اینباره گفت: «برحسب اتفاق قصد رفتن به فلوریدا را داشتم و فکر کردم جالب می شود به عروسی او هم برویم چون این چیزها همیشه سرگرم کننده است.»

با این حال، ترامپ در سال ۲۰۱۵ در مناظره ای مدعی شد هیلاری کلینتون چاره ای جز حضور در مراسم عروسی او نداشت.

ترامپ گفت از آنجایی که او به بنیاد کلینتون ها پول اهدا می کرد، آن ها مجبور به شرکت در مراسم عروسی او بودند

منبع سایت طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی