کد خبر : 19924

فال روزانه | فال روزانه ۳ بهمن

فال روزانه دوشنبه۳ بهمن برای ماه های مختلف در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه دوشنبه۳ بهمن برای ماه های مختلف در ورانداز میخوانید 

فال روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

فشارهای زیادی  تجربه می‌کنید، اما اجازه ندهید این فشارها فاصله‌ای عمیق میان شما و دوستان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌هاست شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده‌ به گونه‌ای زندگی کنید که غصه‌ها و ناراحتی‌ها راه منزل شما را پیدا نکنند.

فال روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.    مدتی است رابطه میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و آن‌چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله‌ای عمیق میان شما و  عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله‌ور کنید.

فال روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

 شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید.  زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوایشان را دارید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.   فرد غریبه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و قصد آزار و اذیتتان را دارد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و حقش را کف دستش بگذارید.

فال روز ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

 

امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند.  ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستیتان را حفظ کنید

فال روز ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای ماه مرداد

زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.  بهتر است هرگونه عقد قرارداد کاری را به آینده موکول کنید، در غیراین‌صورت ضرر هنگفتی را در کار و تجارت خود تجربه خواهید کرد. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

فال روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبتی که به شما می‌کند را جبران کنید

فال روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

 فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.  قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.

فال روز دوشنبه ۳ بهمن  ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

 همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید. اجازه ندهید وقت با ارزش شما تلف شود و روز را با انجام کارهای سودمند به پایان برسانید.

فال روز ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است. بدخلقی را کنار بگذارید و صمیمیت بیشتری با اطرافیان داشته باشید.

فال روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید.

فال روز ۳ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگیتان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگیتان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پایان بخشید.

فال روز ۳ بهمن برای متولدین اسفند

 دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگیتان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید. فردی سر راه شما قرار می‌گیرد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. به صلاح شماست که این پییشنهاد را قبول نکنید. در غیر این‌ صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

منبع پرشین وی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی