کد خبر : 19923

زن دوم | دلیل زن دوم گرفتن مردان

مردان تنها به ۶ دلیل زن دوم می‌گیرند

به گزارش ورنداز :

مردان تنها به ۶ دلیل زن دوم می‌گیرنداگر می‌خواهید بدانید چرا مردان زن دوم می‌گیرند یا اشتباه شما کجا بوده که شوهرتان به شما تعهد ندارد تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.بهتر است بدانید در بیشتر موارد شما اشتباهی مرتکب نشده‌اید به احتمال زیاد شوهر شما مرد متعهدی نیست.مردان ممکن است به دلایل مختلف زن دوم بگیرند. در ادامه به بیان این دلایل می‌پردازیم.

دلیل بچه‌دار نشدن زن اول

برخی از زنان از نظر ژنتیکی مشکل دارند و نمی‌توانند صاحب فرزند شوند و به دلیل علاقه‌ای که به شوهر خود دارند، نمی‌خواهند او را از بچه‌دار شدن محروم کنند. بنابراین به او اجازه می‌دهند که زن دوم بگیرد.  برخی اوقات هم خانواده مرد پیش‌قدم شده و به دلیل بچه دار نشدن همسرش اقدام به گرفتن عروس دوم می‌کند.

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند، پسردار نشدن همسر اول

در خانواده‌هایی که تبعیض جنسیتی بین زن و مرد بسیار زیاد است متاسفانه تصور می کنند امکان بقای نسل فقط با پسر امکان پذیر است و پسر دار نشدن را جزو معایب زن می دانند و به اجبار سر زن اول هوو می آورند.

دخالت خانواده شوهر

متاسفانه برخی از مردان بسیار دهن‌بین بوده و تحت سلطه خانواده خود هستند. این مردان با وجودی که همسرشان را دوست دارند. ولی ممکن است همسرشان مورد قبول مادر یا خواهرشان نباشد. بنابراین این حسادت باعث می‌شود که زیر پای پسرشان بنشینند و با جلب رضایت زن اول برای پسرشان زن دوم بگیرند.

چرا مردان زن دوم  می‌ گیرند

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند، افزایش ثروت

بسیاری از مردان بعد از این که از نظر مالی به ثروت می‌رسند، این حق را به خود می‌دهند که زن دوم بگیرند و بدون توجه به خوبی‌های همسر اول و قدردان بودن کمک‌ها و حمایت‌های او، ارزش‌های خانواده را زیر پا می‌گذارند و دوباره ازدواج می کنند. و معمولا تفاوت سنی زیادی بین زن دوم و خودشان وجود دارد که باید این تفاوت سنی فاحش را با بریز بپاش ها و خرج های بیش از حد جبران کنند تا رضایت همسر دومشان تامین شود. به نوعی این نوع ازدواج تبادل جوانی با ثروت است.

سرد مزاجی همسر

یکی از اولویت‌های ازدواج برای زن و شوهر رابطه جنسی است و در صورتی که یکی از زوجین سرد مزاج و دیگری گرم مزاج باشد مسلما فشار زیادی بر کسی وارد خواهد شد که میل جنسی‌اش بیشتر است. سرد مزاجی زنان در صورتی که درمان نشود می‌تواند باعث دوری زن و شوهر و تمایل مرد برای ازدواج دوم شود. مردان به دلیل بالاتر بودن مقدار تستوسترون در خونشان سریعتر تحریک می‌شوند و میل جنسی را بدون هیچ تحریک جسمی، حس می‌کنند ولی زنان نیاز به مقدمه و عشقبازی و نوازش برای تحریک شدن دارند.

اختلال شخصیتی مردان

برخی مردان هستند که تعهد و اخلاقیات در مجموع برایشان تعریف شده نیست و هویت شخصی خود را در هرزه گردی می‌دانند و هر چه با زنان بیشتری در ارتباط باشند خودشان را با ارزش‌تر می‌بینند. برخی مردان به دلیل ضربه‌های روحی که خورده‌اند از درون احساس حقارت دارند و توجه زنان برای آن‌ها لذت‌بخش است و دوست دارند به هر شکلی که شده توجه زنان را به خودشان جلب کنند و بعد از رسیدن به مقصود آن‌ها را رها کرده و سراغ نفر بعدی می‌روند.

منبع مجله دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی