کد خبر : 19578

پیام رسمی | پیام رسمی تبریک روز مرد

چند پیام تبریک روز مرد را در این مطلب مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

چند پیام تبریک روز مرد را در این مطلب مطالعه میکنید 

نام مرد، بوی نان گرم توی سفره، بوی مداد و دفتر مدرسه، بوی سخاوت و مردانگی و بوی پاکیزگی و نجابت است. روز مرد بر شما و تمام شیرمردان تبریک و تهنیت باد.

پیام تبریک روز مرد 

رفاقت را جای عشـق در دلم سپـردم تا با یاد دوست
از درد هیچ عشقی نسوزم
روز مرد مبارک دوست با معرفت

پیام رسمی تبریک روز مرد 

فکر می‌کنم شما بهترین مرد جهان هستید. شما یک دوست عالی، راهنمای و معلم در زندگی من هستید. ممنون از مرد شگفت انگیز همچون تو

در این روز خاص، من آرزو می‌کنم روزت مبارک باشد.


مرد تندیس گذشت نوح، اعتکاف موسی، مظلومیت عیسی، صداقت ابراهیم، نجابت محمد (ص)  و خلقت خوب خداوند است. روز مرد بر شما مبارک.
دوستدار شما …یک مرد آنگاه مرد است که سرو سبز قامتش در جنگل ظلمات نامردمی‌های زمانه استوار بماند و شما مردانگی را به روزگار نشان دادید. روز مرد مبارک.مرد یعنی شرف ، اخلاص ، ایمان ، انتظار… مرد یعنی لبخند ، غصه ، تنهایی ، رنج و ایثار… همیشه سبز باشی. روز مرد مبارک.

جناب آقای…
ای مرد نجیب! دستانتان پُر نان، شانه‌هایتان پُرهمت، گام‌هایتان استوار، پیشانی‌تان پُربهار، اندیشه‌تان هماره پُربار بادا. هم‌اینک در آستانه روز مرد خاک راهتان را بوسه می‌دهیم و برایتان طول عمر باعزت خواهانیم.
با تقدیم احترام
از طرف…گرم ترین آرزوهای روز خاص شما لحظاتی که ما به اشتراک گذاشتیم برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم که در آینده نیز تعداد زیادی از آن‌ها را داشته باشیم! روز مرد مبارک بادهمکار عزیز….


به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف در محیط کار تقدیم می‌دارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم. روز مرد را به شما تبریک می‌گویم.همکار ارجمند…
ای والامرد! خار با صحرا سخن می‌گوید، بیشه با درخت، باران با ابر، شب با مهتاب، ناامید با امید و تو با حضرت دوست سخن می‌گویی. در فرهنگ واژگان دنیا تو واژه‌ای مقدس هستی. روز مرد مبارک.


با تقدیم بهترین آرزوهاای نجابت نجیب ، ای شرافت شریف ، ای شمیم دلاویز عشق ، ای رویش معطر ، روز مرد بر شما تبریک و تهنیت باد.گویند حریم کعبه، در داشته است
از سیزده رجب خبر داشته است
از شدت اشتیاق دیدار علی
دیوار کعبه
شکاف برداشته است.
روز مرد مبارکجناب آقای… ای شریف آگاه!
یک مرد در اندرون مانند غزل حافظ لطیف است، مثل شعر سعدی سرشار از حکمت است، مثل دوبیتی باباطاهر ساده است، مانند مثنوی مولوی ژرف است، مثل رباعیات خیام فهیم است و مثل شاهنامه فردوسی سرشار از شجاعت است. مرد شورانگیزترین غزل دیوان شعر خلقت است. روز مرد مبارک.

همکار والا مقام جناب آقای…
ای شریف نجیب، مرد را به چیزهای مختلف مانند کرده‌اند. به شکفتن، به رویش، به هستی، به شوق، به نور، به نوازش، به اشک، به تنهایی، به آفرینش، به محبت… اما مرد خوب‌تر از آن نیز هست. تصویر زیبای مردان مرد همواره بر لوح دل نجیبان روزگار نقش بسته است. روز مرد مبارک.
مردانگی‌تان مستمر باد
از طرف…

منبع روزانه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی