کد خبر : 19524

عصرانه | عصرانه گرم و سرد

چند عصرانه گرم و سرد مناسب تولد را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

چند عصرانه گرم و سرد مناسب تولد را در این مطلب میخوانید 

معرفی بهترین عصرانه مناسب تولد

کیک مرغ

یکی از غذا هایی که طرفداران زیادی دارد، کیک مرغ است. این غذا را می توانید به صورت لقمه ای، پرسی یا سلف سرویس، سرو کنید.سادگی پخت کیک مرغ، آن را به غذای مناسب تولد تبدیل کرده است. می توانید یک روز پیش از برگزاری جشن، آن را تهیه کرده و در یخچال قرار دهید. اینکار، خوردن غذا را لذت بخش تر می کند.با دیزاین کردن کیک مرغ، حق مطلب را ادا کنید. برای تزیین می توانید از گردوی خرد شده، جعفری، پیازچه یا هرچیز دیگری که با غذا تناسب دارد، استفاده نمایید

چند عصرانه مخصوص تولد 

سالاد اندونزی

.اگر می خواهید در کنار غذا هایی که روی میز می چینید، یک سالاد خوش طعم و خوش رنگ و لعاب بگذارید، سالاد اندونزی را انتخاب کنیدسالاد اندونزی، تنوع رنگی فوق العاده ای دارد. هویج، کلم بنفش، کلم پیچ، نخود فرنگی و انواع سس ها، یک سالاد رنگارنگ را برای مهمان شما آماده می کند.طرز تهیه این سالاد، ساده و مدت زمان آماده سازی آن نیز کوتاه است. البته باید بدانید که کالری بالایی دارد. اگر نمی خواهید سالاد سنگینی باشد، می توانید سس ماست را با مایونز، جایگزین کنید.

مرغ سوخاری

مرغ سوخاری گزینه خاص غذای مناسب تولد است. با انتخاب این غذای دلچسب، جشن شما برای همیشه در یاد مهمان های تان ثبت می شود.از آنجا که سرخ کردن مرغ، بوی نامطبوعی ایجاد می کند، می توانید آن را از روز های قبل تهیه کنید. رستوران و کترینگ ها نیز گزینه های دیگر شما هستند. با سفارش دادن به آن ها می توانید از مهمان های خود در بهترین زمان و با غذای گرم پذیرایی کنید.

کشک بادمجان

کشک بادمجان یکی از غذا های اصیل و سنتی ما هست که در سال های اخیر به عنوان غذای مناسب تولد شناخته می شود.کشک بادمجان در کنار سایر غذا ها در مهمانی های رسمی و جمع های خودمانی، طرفداران زیادی دارد.پیاز داغ فراوان، نعنا داغ و مقدار قابل توجه گردوی خرد شده، طعمی فراموش نشدنی به این غذا می بخشند. البته باید مراقب سنگین بودن آن باشید و در کنارش مکمل های مناسب را سرو کنید.

سالاد آووکادو و کوینولا

به دنبال یک سالاد خاص و خوش رنگ برای میز سرو هستید؟ می توانید این سالاد را به دلیل خوشمزگی و پرطرفدار بودن  علاوه برای لیست غذاهای جشن تولد در لیست تهیه غذای مجالس خود نیز قرار دهید

برای تهیه این سالاد به آووکادو و کوینولا قرمز احتیاج دارید. همچنین خیار، گوجه گیلاسی، پیازو برگ اسفناج نیز از سایر مواد اولیه این سالاد هستند.سالاد آووکادو و کوینولا بی دردسر است و می توانید آن را در عرض 30 دقیقه آماده کنید. ابتدا کوینولا را پخته و در یخچال قرا دهید. سپس باقی مواد را خرد کرده و با کوینولا خنک شده ترکیب نمایید.

سالاد الویه

نوبت به سالاد الویه همیشه محبوب می رسد. سال هاست که این سالاد در منوی غذای مناسب تولد می درخشد. چراکه طعم، رنگ و مزه منحصر به فردی دارد.این سالاد را می توان با مواد اولیه مختلفی تهیه کرد که یکی از دیگری خوش مزه تر است. با اینکه سالاد الویه غذای ارزان قیمتی هست اما با دیزاین جذاب، پادشاه میز سرو شما می شود.

  غذا های گرم مناسب تولد

غذای مناسب تولد، تنها شامل غذا های سرد نمی شود. بعضی از غذا های گرم آنقدر به میز شما رنگ و رو می دهند که ارزش گرم کردن مجدد یا کثیف شدن ظرف های بیشتر را داشته باشند.

البته می توانید بعضی از آن ها را به شکل فینگرفود یا ساندویچ سرو کنید. اگر زمان مشخصی را برای پذیرایی در نظر بگیرید، غذا های گرم زیادی برای جشن تولد مناسب هستند.

لازانیا

لازانیا یکی از غذا هایی هست که هم کودکان و هم بزرگتر ها را عاشق خود کرده است که هم با گوشت و هم با مرغ و یا با سبزیجات هم می توانید بپزید . پختن این غذا شما را خسته نکرده و خیلی سریع آماده می شود.همانطور که می دایند، لازانیا را نمی توان به شکل ساندویچ یا فینگرفود سرو کرد. پس ظروف مناسب پذیرایی را از قبل آماده کنید.

سالاد ماکارونی

یکی از غذا های پر طرفدار در همه جشن های خصوصی، سالاد ماکارونی است. در عین حال که این غذای مناسب تولد را می توان به سرعت آماده کرد، هزینه زیادی بر نمی دارد.بخش زیادی از این سالاد را سبزیجات تشکیل می دهد. ترکیب شدن خیارشور، ذرت و نخود فرنگی با سالاد ماکارونی، ظاهر جذابی به آن می بخشد.در صورت تمایل، می توانید در تزیین آن از کنجد یا سایر جزئیات نیز استفاده کنید. البته باید بدانید که این کار، کالری سالاد را به طور عجیبی افزایش داده و آن را سنگین می کند.

سالاد زیتون

سالاد زیتون به تنهایی غذای مناسب تولد نیست و در کنار سایر غذا ها سرو می شود. ترکیب رنگی این سالاد خوش مزه، رنگ و لعاب جذابی به میز غذای شما می بخشد.

در تهیه این سالاد، زیتون بی هسته، گوجه، پیاز، گشنیز، فلفل دلمه ای، سیر، جعفری و طعم دهنده هایی مثل شکر، آبلیمو و نمک به کار می روند.

زمانی که تهیه این سالاد صرف می کند، فقط 20 دقیقه است. بنابراین می توانید در روز بزگزاری جشن نیز آن را آماده کنید. این سالاد بیشتر به عنوان پیش غذا سرو می شود.

طرز تهیه سالاد سبزیجات

سالاد توپی

یکی دیگر از غذا های مناسب تولد، سالاد مجلسی توپی هست. مواد اولیه در دسترس و ارزان قیمت سالاد توپی، آن را به یکی از انتخاب های محبوب منوی ویژه تولد و مهمانی تبدیل کرده است.

مواد اولیه این سالاد شامل کلم، کاهو، جعفری، هویج و سیب زمینی می شود. همچنین برای تهیه آن به فلفل دلمه ای، کالباس خرد شده، خیارشور، کره و سس مایونز نیز احتیاج دارید.

برای آماده کردن این سالاد، سیب زمینی را پخته و همراه سس له کنید. کالباس، خیارشور و فلفل دلمه را داخل توپک هایی از سیب زمینی بگذارید و در سبزیجات ساطوری شده بغلطانید. سالاد توپی شما آماده است.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی