کد خبر : 19515

فال تاروت | فال تاروت روزانه

تاروت روزانه خود را هرروز در این بخش از سایت ورنداز دنبال کنید و لذت ببرید.

به گزارش ورنداز :

کارت ماه

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ماه : دیشب در خواب رویاهای خوشی را تجربه کردید که تاثیر خود را تا تمام روز روی شما خواهند داشت. اگر به دنبال تعبیر خواب تان هستید باید بگوییم که به زودی یک رابطه رمانتیک را آغاز خواهید کرد و به اهدافی که مدت ها در سر می گذراندید، خواهید رسید. اگر نمی خواهید رویاهایتان را از یاد ببرید، یک دفتر و خودکار بالا سر خود قرار دهید و به محض این که از خواب بیدار شدید، آنچه دیده اید را با تمام جزییات یادداشت کنید.

 

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت عشاق : به زودی به یک میهمانی خواهید رفت و با افراد مختلفی در تماس خواهید بود که در زمینه هنرهایی مانند سینما، گرافیک یا صنایع دستی تجربه و فعالیت دارند. این افراد می توانند اطلاعات خوبی را در مورد کاری که می خواهید آغاز کنید، به شما بدهند. اگر مجرد هستید، توجه شما به یکی از آنها جلب خواهد شد و رابطه خوبی را با او آغاز خواهید کرد. فقط سعی کنید که از همان ابتدا با او روراست باشید تا آنچه مدت هاست دلتان می خواهد اتفاق افتد.

 

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت برج

 

کارت برج : امروز بیشتر وقت تان را روی کاری سپری خواهید کرد که ارزش زیادی برایتان دارد. شاید رسیدگی به یک حیوان خانگی باشد یا حتی گشت و گذار با دوستان تان. در هر صورت روز فوق العاده را پیش رو خواهید داشت. امروز تا می توانید تماس خود را با اینترنت و تلویزیون بیشتر کنید زیرا خبرهای هیجان انگیزی را برایتان خواهد داشت. این خبر می تواند به زندگی شما تغییراتی دهد و شما را چندین قدم به هدف تان نزدیک تر کند.

 

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کیمیاگر : خودتان را برای یک روز پر از فعالیت های اجتماعی و گفتگوهای مفید و لذت بخش آماده کنید. خلاقیت شما نیز در چنین روزی افزایش می یابد پس به ظاهر خود نیز کمی تغییر دهید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. اگر به فکر برقراری رابطه با فردی هستید و تا به حال جسارت کافی را برای صحبت کردن با او نداشته اید، امروز زمان خوبی است تا شجاعت خود را جمع کنید و اولین قدم را بردارید و تا رسیدن به اهداف تان از پای ننشینید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت پاپ

 

کارت پاپ : ممکن است در چنین روزی، در مورد مسائلی که با عشق و عاشقی سرو کار دارند، به مشکل بر بخورید. می خواهید طبق نقشه هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت هایی که برای خود ساخته اید سخت است، از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید.

 

 

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت کاهن اعظم : اگر چه انرژی کافی دارید اما نمی توانید بر هر کاری تمرکز داشته باشید. دوست دارید روابط عاطفی خود را بهبود بخشید اما راه درست را تشخیص نمی دهید. شاید بد نباشد این بار از دیگران برای تصمیم گیری درست کمک بخواهید. گشت و گذار بیرون از خانه نیز می تواند ذهن شما را بازتر و روحیه تان را بهتر از قبل سازد. شما فردی هستید که زمان حال برایتان اهمیت دارد ولی شاید بد نباشد کمی هم عاقبت نگر و به دنبال اهداف بلند مدت خود باشید. اگر چه ممکن است سنگ هایی در مقابل پای شما انداخته شوند اما ناامید نشوید و به حرکت خود ادامه دهید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت چرخ سرنوشت : سعی کنید تمرکز امروز خود را بر روابط عاشقانه بگذارید. اگر تا به حال به ازدواج فکر نمی کردید، بد نیست کمی جدی تر به این موضوع بیاندیشید. خوشحال باشید زیرا فردی که برایتان اهمیت دارد نیز به همین موضوع می اندیشد. حال زمانی خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و بیشتر از همیشه بدرخشید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به زیبایی شما جذب می شوند.کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت نیز معنای بیشتری می دهد.

 

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قدرت

کارت قدرت : به رویاهایتان بها دهید زیرا آنها می توانند راه درست را به شما نشان دهند و در موفقیت های مالی تان تاثیرگذار باشند. به سیگنال هایی که از ناخودآگاه ذهن تان دریافت می کنید، توجه کنید. اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت خورشید

 

کارت خورشید : امروز با انرژی وافری از خواب بیدار می شوید. تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. قبل از هر برنامه ریزی، به خوبی فکر کنید و از مشورت گرفتن دیگران نهراسید. با احتیاط قدم بردارید تا موفقیت در خانه شما را بزند. امروز روز خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. نه تنها او دوست ندارد با شما به بیرون از خانه بیاید بلکه به طور کل نیز از خوشگذرانی زده شده است.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ملکه

کارت ملکه : امروز فضای اطراف تان پر از عشق و عاشقی است و هر فردی که مقابل تان قرار می گیرد جز مهربانی و محبت هیچ چیزی ندارد. این احساس به شام نیز روحیه خوب و مثبتی می دهد. شما دوران سختی را گذرانده اید و حال زمان آن است که کمی آرام بگیرید. سرانجام احساس می کنید که بارهای زیادی از دوش تان برداشته شده است و می توانید با خیال راحت بر صندلی راحتی خود تکیه دهید. توصیه می کنیم از این پس بیشتر مراقب شرایط زندگی خود و سلامتی تان باشید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن 

کارت ارابه

 

کارت ارابه : هیچ روزی بهتر از این روز برای حل مشکلات تان پیدا نخواهید کرد. هر مشکلی که ذهن تان را درگیر کرده است، به سرعت حل خواهند شد. مراقب چیزهای کوچک زندگی نیز باشید زیرا ارزش آنها بیش از آنچه فکرش را بکنید، است. احساسات عاشقانه خود را برای عشق زندگی تان بازگو کنید تا او هم به درون شما آگاه شود. حال که پس از گذر از سختی های راه، در کنار او به آرامش رسیده اید، از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. یک مسافرت کوتاه یا گشت و گذار در شهر می تواند برای روحیه هردویتان خوب باشد.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

 

کارت ابله

کارت ابله : از این که سرانجام در کنار شریک زندگی تان نیازهایتان عاطفی تان بر طرف شده است، احساس راحتی و خوشنودی می کنید. بهتر است این احساس را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. با دوستان تان برای یک مسافرت یا میهمانی برنامه ریزی می کنید و امروز متوجه می شوید که تمام مسئولیت ها به گردن شما خواهد بود اما این کار شما را ناراحت نمی کند زیرا از مدیریت لذت می برید. توصیه می کنیم برنامه ای هیجان انگیز ترتیب دهید تا هیچکس فراموش نکند و تا سالها در خاطره دوستان تان باقی بماند.

 

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • پری 💐

    خوب بود ممنون

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی