کد خبر : 19404

رفتار اشتباه مردان | رفتار مردان

این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می‌اندازد

به گزارش ورنداز :

این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می‌اندازد

داشتن ارتباط کلامی درست برای پیشرفت و موفقیت یک رابطه عاطفی ضروری است.بعضی زوج‌های جوان مهارت صحبت کردن را ندارند و در برقرای ارتباط دچار مشکل می‌شوند

رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

در ادامه به بررسی مشکلات اساسی که به رابطه عاشقانه زن و مرد صدمات جدی وارد می‌کند، می‌پردازیم.

داشتن ابهام در صحبت از رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

این مردان کسانی هستند که وقتی از آن‌ها سوالی می‌پرسید، پاسخ درست و مشخصی نمی‌دهند و درواقع از هر چیزی که تعهد کلامی بدهد، بیزار هستند. چنین مردانی با ابهام صحبت می‌کنند و رفتارهای غیرواقعی دارند. این رفتار برای زنان آزاردهنده است زیرا هیچگاه نمی‌توانند از افکار و احساسات مردان مطمئن باشند.

بهترین راه حل برای خروج از این بحران روراست بودن است. سعی کنید همسرتان را دشمن خود ندانید؛ بلکه به او به چشم همراه نگاه کنید تا در مورد هر موضوعی به یک عقیده مشترک برسید.

مردانی که از بحث در مورد مسائل اجتناب می‌کنند

بعضی از مردان دوست دارند صحبت کردن را به تأخیر بیاندازند و همواره فرصتی برای فکر کردن درباره موضوع می‌خواهند. گاه ممکن است همسرشان را در جریان آخرین کارهای‌شان هم قرار ندهند. در چنین شرایطی زن‌ها سردرگم و بلاتکلیف می‌مانند؛ درنتیجه همواره کلی مسائل حل نشده و رها شده میان شما باقی می‌ماند. برای گریز از این وضعیت بهتر است وقتی همسرتان نیاز دارد با شما در مورد موضوعی صحبت کند، اجتناب نکنید و یا با حواله دادن به آینده او را در وضعیتی بلاتکلیف قرار ندهید.

اگر در آن لحظه تمایلی به گفتگو ندارید، ابتدا به همسرتان توجه کنید و به نیاز او پاسخ بدهید؛ سپس زمان مناسب و دقیقی را برای بحث کردن انتخاب کنید و در ارائه اطلاعات دست و دلباز باشید.

مردانی که ساکت و عبوس می‌شوند

بعضی از آقایان وقتی همسرشان درباره احساساتش با او صحبت می‌کند، می‌نشینند و خوب گوش می‌دهند؛ اما وقتی نظر آن‌ها را می‌پرسند، چیزی نگفته و انگار حرف همسر خود را اصلا نشنیده‌اند. در این صورت مردان به یک شبح تبدیل می‌شوند که گویی در زندگی حضور ندارند. این رفتار در آقایان ناشی از احساس نگرانی یا سردرگمی باشد؛ بنابراین نمی‌توانند در این لحظه صحبت کرده و سکوت را ترجیح می‌دهند. در این شرایط به جای سکوت کردن بگویید: حرف‌های تو را شنیدم. می‌خواهم چند لحظه درباره آن فکر کنم. 

عدم مطرح کردن خواسته‌ها از رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

بعضی از مردان می‌خواهند با زیرکی خواسته‌ها و نیازهای‌ خود را از همسرشان پنهان کنند و به‌صورت ناخودآگاه او را امتحان کنند. شاید با خود بگویند اگر همسرم دوستم داشته باشد، به نیاز من پی می‌برد. توجه داشته باشید که همسرتان قدرت خواندن ذهن شما را ندارد؛ بنابراین شما ناامید می‌شوید و نتیجه می‌گیرید که او شخص مناسبی برای زندگی نیست.

مردانی که احساسات خود را سرکوب می‌کنند

این مردان افرادی خودخور هستند که تا جای ممکن واکنش خاصی را نشان نمی‌دهند و ناگهان مانند یک کوره منفجر می‌شوند. این مردان اصرار دارند که حالشان خوب است؛ اما ناگهان در زمانی که انتظارش را ندارید، مانند یک آتشفشان فوران می‌کنند. این مردان نمی‌دانند چگونه باید با اضطراب و تنش‌های خود مقابله کنند.

منبع مرد برتر ،مجله دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی