کد خبر : 19355

تجاوز به دختر جوان | تجاوز به مهندس جوان

دختر جوانی که برای استخدامی در شرکت طراحی سایت رفته بود مورد تجاوز مدیر شرکت قرار گرفت

به گزارش ورنداز :

دختر جوانی که برای استخدامی در شرکت طراحی سایت رفته بود مورد تجاوز مدیر شرکت قرار گرفت 

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۳۰ ساله ای به نام ارمغان آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از صاحب یک شرکت طراحی سایت به نام پیمان شکایت کرد.دختر جوان در تشریح شکایتش گفت: من به تازگی درسم تمام شده و طراح سایت  هستم. مدتی بود به دنبال شغلی مناسب می گشتم که  با آگهی استخدام طراح سایت در فضای مجازی  رو به رو شدم و برای استخدام در شرکت رزومه ارسال کردم .

وی ادامه داد: چند روز از این ماجرا گذشته بود که مرد جوانی به نام پیمان  که صاحب شرکت بود با من تماس گرفت و با من قرار ملاقات گذاشت. وی  گفت به خاطرشیوع بیماری  کرونا  بهتر است به تنهایی به شرکت بروم. به همین خاطر من به تنهایی به شرکت رفتم اما آنجا مرد جوان که اسیر وسوسه  شیطان  شده بود مرا  آزار  داد  و تهدیدم کرد در این باره  با کسی حرفی نزنم .من  با سر و وضعی آشفته به خانه برگشتم و از ترس به کسی حرفی نزدم. اما 2 ماه حال روحی ام به هم ریخته بود .به همین خاطر با گذشت 2 ماه از این ماجرا  تصمیم گرفتم از صاحب شرکت شکایت کنم .

با شکایت دختر جوان ،صاحب شرکت ردیابی شد و ماموران دریافتند وی به اتهام کلاهبرداری از چندین نفر در  زندان  به سر می‌برد .

به این ترتیب  وی از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و از خود دفاع کرد .

در ابتدای جلسه دختر جوان به تشریح شکایت پرداخت و برای مدیر شرکت اشدمجازات خواست.

وی  گفت: این مرد  بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد و زندگی ام را سیاه کرد .من از او گذشت نمی کنم.

سپس متهم 23ساله  در جایگاه ویژه ایستاد و اتهامش را قبول نکرد.وی  گفت : ارمغان ها با میل خودش به شرکت من آمد و با من رابطه برقرار کرد. من به زور  به او  تجاوز  نکردم.او  چون فهمیده  من  مدیر شرکت هستم و وضع مالی خوبی دارم تصمیم به اخاذی گرفته و چنین شکایتی را از من مطرح کرده تا از من پول بگیرد. من نخبه و کارآفرین هستم.

بنا براین گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 
منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی