کد خبر : 19102

فال روزانه | فال روزانه ۱۴ دی

فال روزانه چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ برای ماه های مختلف را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز وزن سنگین مسئولیت هایتان ذهن شما را به خود مشغول کرده است. شما آدمی نیستید که کارهایتان را سرسری بگیرید اما لزومی هم ندارد که در مورد هر چیزی در انتظار بدترین چیزها باشید و دائم خودتان را نگران و ناراحت کنید. اگر کسی اشتباهاتتان را به شما گوشزد کرد به جای این که با او تند برخورد کنید به انتقادات سازنده اش گوش کنید و اگر می بینید حق با اوست به نصیحت هایش عمل کنید. امروز می توانید شخصی را که دوست دارید تنها با تکیه به ویژگی های مثبتی که دارید به سوی خودتان جذب کنید. برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز ذهنتان به شدت درگیر مشکلات و مسائل مربوط به خانواده تان شده است، سعی کنید کمی بیشتر از همیشه با خانواده تان وقت بگذرانید و از تعطیلات آخر هفته استفاده کنید و دور هم جمع شوید. روی خوبی های عزیزانتان تمرکز کنید و از بدی هایشان برای خود کوه نسازید. اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید، تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

گاهی هیچ چیز لذت بخش تر از تلاش کردن و دیدن ثمره زحماتتان نمی تواند باشد. همه نمی توانند لذتی که در پرداختن به تک تک جزئیات کارها و اطمینان حاصل کردن از روبراه بودن اوضاع نهفته است را درک کنند، اما شما استعدادی فوق العاده در رسیدگی به کارهای روزمره به بهترین و لذت بخش ترین شکل ممکن دارید و این در بسیاری موارد می تواند کلید موفقیت شما باشد. امروز دلتان می خواهد با حداکثر سرعت از مشکلات و بار مسئولیت هایی که دارند روی دوشتان سنگینی می کنند فرار کنید. اما این را خوب می دانید که این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

♋ فال روزانه متولدین تیر

بالاخره تلاش ها و زحماتتان دارند دیده می شوند، اما این بدان معنا نخواهد بود که می توانید بنشینید و با خیال راحت از دیدن ثمره ی زحمات خود لذت ببرید. حالا علاوه بر اطرافیان، انتظار خودتان هم از شما بیشتر شده است و مجبور خواهید بود حتی بیشتر از قبل تلاش کنید. شاید احساس کنید در جایی که ایستاده اید آنقدر ریشه دوانده اید که حرکت کردن برایتان غیر ممکن است، اما در واقع مشکل اصلی این است که از به خطر انداختن ثبات فعلیتان می ترسید. از هیچ چیزی نترسید و نگذارید ترس های بی اساس از ادامه راه دلسردتان کنند.

♌ فال فردا متولدین مرداد

اطرافیان شما از توجهی که نسبت به آنها دارید منافع بسیاری می برند، اما شما باید این را در نظر داشته باشید که همان طور که نسبت به نیازهای دیگران دقت و توجه دارید به نیازهای شخصی خودتان نیز رسیدگی کنید و به خودتان هم اهمیت بدهید. شما نگرانی هایی در مورد روابط اجتماعی خود دارید که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. بر خلاف تصور شما سانسور کردن خودتان و افکارتان بهترین گزینه ممکن نیست، مهمتر این است که چگونه خودتان و افکارتان را بیان کنید. این موضوع روی روابط شخصی و عاطفیتان نیز تاثیر گذار است.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز زندگی عاطفی شما در بهترین حالت خود به سر می برد. هر چه بیشتر در کنار عزیزان تان باشید، خوشحال تر و خوشبخت تر خواهید بود. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید خیال پردازی است. حتی اگر در دنیای تصورات خود سیر می کنید، بهتر است یک چشم خود را باز نگه دارید و واقع بین باشید. صداقت در هر کاری می تواند شما را به پله های بالاتری سوق دهد. به زودی پولی به دست تان می رسد. اگر چه احتیاجات زیادی دارید اما سعی کنید که آن را عاقلانه خرج کنید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما برای مدتی نسبتا طولانی از دیگران فاصله گرفته بودید. حالا دیگر زمان آن رسیده است که از این جو خارج شده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. این کار علاوه بر اینکه برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، امکان به دست آوردن فرصت های جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد که در دراز مدت منافع زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. امروز چرخه جدیدی در زندگی شما شروع می شود و حس می کنید که دوره مهمی از زندگیتان فرا رسیده است. یادتان باشد که تحت هیچ شرایطی نباید خودتان را دست کم بگیرید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

تلاش ها و زحماتی که شما در جهت پیشرفت زندگی خود داشته اید دارند بالاخره نتایج خود را نشان می دهند و این اتفاق از آن جهت که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز داشته اید. به هیچ کس اجازه ندهید این احساس رضایت و خوشحالی را از شما بگیرد. این تصور که برای آنکه انسانی پرهیزگار و پاک باشید باید در تنهایی خودتان فرو بروید و از دیگران فاصله بگیرید کاملا اشتباه است و معنویت هیچ گاه به معنای تارک دنیا شدن نبوده و نیست

فال روزانه متولدین آذر

امروز تمام توجه تان را بر وظایفی که به دست گرفته اید، بگذارید. زمان دارد به سرعت می گذرد و شما هنوز قدمی برنداشته اید. همین امروز استارت هدفی که در سر دارید را بزنید. این بدین معنی نیست که دور دوستان و شریک زندگی تان را خط بکشید، بلکه می تواند میان آنها تعادل برقرار کنید. اگر به تازگی رابطه ای را آغاز کرده اید اما احساس محدودیت می کنید، بهتر است زود تصمیم نگیرید و کمی دیگر هم صبر کنید زیرا رفته رفته احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.

♑ فال روز متولدین دی

امروز روز شروع های تازه است و چه حواستان باشد و چه نباشد، آمادگی فوق العاده ای برای پذیرش چالش های تازه دارید. حالا که توانایی و امکانات لازم برای برداشتن یک قدم بزرگ در مسیر حرفه ای خود را دارید چرا از فرصتتان استفاده نمی کنید؟ البته این نکته را در نظر داشته باشید که تحت فشار قرار دادن خودتان و قربانی کردن آسایش و راحتیتان اصلا گزینه خوبی نیست. امروز شاید مجبور شوید بیش از آنچه دوست دارید در خدمت دیگران باشید، حواستان باشد برای قهرمان بازی کارهای خودتان را پشت گوش نیندازید.

♒ فال متولدین بهمن

وقت آن رسیده که روی چیزهای بسیار زیادی که قصد به دست آوردنشان را دارید تمرکز کنید و دست از اتلاف وقت بردارید. باید مسیرتان را مشخص کنید تا ببینید چگونه می توان در سریعترین شکل ممکن به این مقاصد دور دست رسید. سعی کنید در این راه قربانی منفی بافی های خودتان نشوید. امروز حس و حال عاشقی اطرافتان را در بر گرفته است و این بهترین فرصت های ممکن برای دعوت کردن عشقتان به یک شام دو نفره در یک رستوران شیک می تواند باشد. حتی اگر ازدواج کرده باشید هم نباید چنین فرصتی را به سادگی از دست بدهید. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز این طور به نظر می رسد که باید فصل جدیدی از کتاب زندگیتان را آغاز کنید که باید جدیت بیشتری در آن به خرج دهید. در واقع یک دوره مهم رشد و پیشرفت در زندگی شما شروع شده که موفقیت در آن و رسیدن به نتایجی که می خواهید تنها به میزان تلاش و جدیت خودتان بستگی دارد. داشتن امید به آینده خیلی خوب و ارزشمند است، اما کافی نیست؛ برای رسیدن به خواسته هایتان باید زحمت بکشید. اولویت هایتان را تعیین کرده و با آرامش و به ترتیب کارهایتان را انجام دهید. خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

منبع پاتوق آنلاین
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • صفورا نیک زاد.

    همینکه که عارف بهم گفت برو خدا رو شکر.

  • پری 💐

    سلام ممنونم بسیار فال روزانه عالی و دقیق بود 👏👏👏

تبلیغات متنی