کد خبر : 18961

خیانت | زن خیانت کار

ممکن است فکر کنید که خیانت تنها از جانب مردان است. اما باید بدانید که گاهی اوقات زنان نیز در روابط خود خیانت می‌کنند

به گزارش ورنداز :

ممکن است فکر کنید که خیانت تنها از جانب مردان است. اما باید بدانید که گاهی اوقات زنان نیز در روابط خود خیانت می‌کنند‌.

. او مدام در مورد شخص خاصی صحبت میکند

این مورد یک نشانه قطعی و صددردصد نیست، اما می‌تواند نگران کننده و علامت خیانت باشد. اگر همسرتان به تازگی مدام در صحبت‌هایشان به فرد خاصی اشاره می‌کند، احتمال دارد که با او وارد رابطه شده باشد یا حداقل علاقه خاصی به او پیدا کرده باشد.

البته ممکن است این احساس صرفاً علاقه ساده‌ای باشد که به دلیل محبت‌های آن شخص به دل همسرتان راه یافته باشد، اما اگر او مدام در حال تحسین کردن این فرد است و هر بار نام او مطرح می‌شود، به بحث علاقمند می‌شود، بعید است که فقط پای یک علاقه ساده در میان باشد.

.همسرتان جدیدا زیاد به خودش میرسد

اگر همسرتان تابه حال عادت نداشته که همیشه آرایش کرده و مرتب باشد، اما به تازگی بیش از حد به خود می‌رسد، برای مثال مدل موهایش را عوض می‌کند، لباس جدید می‌خرد، مرتب از کلینیک‌های زیبایی وقت می‌گیرد و …، احتمال دارد که پای مرد دیگری به زندگی‌اش باز شده باشد و می‌خواهد او را تحت تاثیر قرار دهد.

البته ممکن است تمام این کارها را برای جلب توجه شما انجام دهد. برای این که از خیانت کردن او مطمئن شوید، با ما همراه باشید تا ببینید که آیا دیگر علامت خیانت زنان نیز درباره او صدق می‌کند یا خیر.

.دیر به خانه آمدن

هر ازگاه برای هر کسی پیش می‌آید که لازم باشد تا دیروقت کار کند و کارهای عقب مانده را جبران کند. اما اگر این دیر آمدن‌ها بیش از حد تکرار شود یا غیرمنتظره باشد، نگران کننده می‌شود. آیا همسرتان اجازه نمی‌دهد که دنبال او به محل کار بروید؟ آیا همکارانش مانند او تا دیروقت کار نمی‌کنند و وقتی از همسرتان در این باره می‌پرسید، می‌گوید که او باید اضافه کاری بایستد؟ این تاخیرها ممکن است علامت جدی خیانت باشد.

. همسرتان از بی توجهی شما و وقت نگذراندن شما با خودش ناراحت نمیشود

همسرتان همیشه از این که در کنارش نیستید و برای او وقت نمی‌گذارید، شکایت داشت، اما به تازگی دیگر هیچ گله‌ای نمی‌کند. یک دلیل این سکوت ناگهانی می‌تواند خسته شدن او از گله‌گذاری و قطع امید کردن از شما باشد، اما اگر این حالت نباشد، می‌توانید این سکوت را علامت خیانت تفسیر کنید. در چنین حالتی همسرتان سعی می‌کند تا به شما نشان دهد که اگر شما برای او وقت ندارید، او می‌تواند سر خود را با چیز دیگری گرم کند. البته این چیز دیگر لزوماً یک رابطه نامشروع نیست، اما می‌تواند باشد.

. همسرتان مثل قبل صمیمیتی با شما ندارد

تمام این نشانه‌ها به هم مرتبط‌ هستند. همسرتان به دلیل خیانت کردن به شما دچار احساس گناه شده است. این حس گناه گاهی باعث می‌شود که رفتار همسرتان از روی بی‌میلی عوض شود. همسری که زمانی دوست داشت، در آغوش شما آرام بگیرد، ناگهان و بدون هیچ دلیلی دیگر تمایلی به نزدیک شدن به شما ندارد و بسیار زودرنج شده است.

بالعکس هستند زنانی که آگاهانه وانمود می‌کنند که عاشق شوهرانشان هستند و به نحو عجیب و بی‌سابقه‌ای به او محبت می‌کنند. تمام این رفتارهای بی‌سابقه می‌تواند یا از حس گناه نشأت بگیرد یا تلاشی برای مخفی کردن خیانت باشد، اما این یک فرمول قطعی نیست.

. همسرتان فراموشکار شده

همسرتان که زمانی حافظه‌ی قوی‌ای داشت و حتی ریزترین جزییات و کوچکترین چیزها در خاطرش می‌ماند، به تازگی فراموشکار شده است، شما هم که معمولاً مناسبت‌ها را فراموش می‌کرده‌اید، شاید در ابتدا از این فراموشکاری خوشحال شوید، اما بهتر است بدانید که این فراموشی ممکن است یکی از نشانه‌های فقدان احساس در اثر خیانت باشد.

. همسرتان از دیر آمدن شما به خانه شکایت نمیکند

وقت نگذاشتن مردان برای خانواده و تا دیروقت کار کردن دو موضوعی است که همواره باعث ناراحتی خانم‌ها می‌شود. اما اگر این دیر آمدن‌ها دیگر باعث نارضایتی همسرتان نمی‌شود، وقت آن است که به خودتان بیایید. بالعکس ممکن است همسر خیانت‌کارتان عکس‌العمل دیگری نشان دهد و بر سر هر مسئله کوچکی شروع به جروبحث کند.

این جنگ و جدال‌ها می‌تواند تلاشی برای مخفی کردن خیانت یا به هم زدن رابطه باشد. درهر حال اگر همسرتان بدون هیچ توضیح قابل قبولی ناگهان کاملاً متحول شده است، لازم است کمی در این باره هوشیارتر باشید.

. همسرتان مدام و بطور مخفیانه با گوشی حرف میزند یا پیام میفرستد

گوشی تلفن همراه یکی از ملزومات اصلی برای سفر در جاده خیانت است. اگر همسرتان مدام، به ویژه در ساعات غیرعادی در حال پیامک زدن و حرف زدن با تلفن است، احتمال خیانت کردن او وجود دارد. نکته دیگری که در این رابطه باید به آن دقت کنید، این است که آیا اگر گوشی هنگام تماس گرفتن یا پیامک آمدن نزدیک شما باشد، همسرتان دستپاچه می‌شود، گوشی را می‌قاپد و از اتاق بیرون می‌رود یا از شما فاصله می‌گیرد؟ اگر هم نتواند از اتاق بیرون برود، به سرعت چند کلمه نامفهوم می‌گوید و پس از قطع تماس پیامک می‌فرستد.

. همسرتان شما را ترغیب میکند تا با فرزندانتان بیشتر وقت بگذرانید

هر زنی از همسرش توقع دارد که تا حد امکان برای او وقت بگذارد. این توجه یکی از روش‌های زنان برای حس کردن عشق همسر و تحکیم ارتباط زناشویی است. اما اگر این روزها وقتی به همسرتان می‌گویید که بهتر است مدتی با هم خلوت کنید، او به شما اصرار می‌کند که با فرزندان‌تان وقت بگذرانید و با پسرتان فوتبال بازی کنید و استادیوم بروید، احتمالاً او می‌خواهد که کنار دیگری باشد. باز هم تاکید می‌کنیم که تکرار چنین برخوردی “ممکن” است علامت خیانت باشد و یک بار اتفاق افتادن آن نباید شما را نگران کند.

منبع سوربان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی