کد خبر : 18532

فال | فال روزانه

فال روزانه شخصی برای ماه های مختلف در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز کرد‌ه‌اید را جدی بگیرید. در این سال اتفاق‌های مهمی در زندگیتان رخ می‌دهد. به صلاح شماست که حواستان را بیشتر جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. دی و بهمن آرامی را سپری خواهید کرد. به اسفند که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در فروردین نیز ادامه پیدا می‌کند. در برابر حجم کارها کوتاه نیایید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که در این ماه‌ها می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و مزد تلاش‌هایتان را دریافت می‌کنید. اردیبهشت سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری مهلک سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. به خرداد سال آینده که رسیدید زندگیتان رونق بیشتری پیدا می‌کند و از آنجایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. تیر سال آینده شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های ارزشمند از سفر باز گردید. اَمرداد سال آینده تغییر مهمی در محل کار یا منزل رخ می‌دهد. پذیرای این تغییر باید و با اتفاق‌های تازه کنار بیایید. به مهر سال آینده که رسیدید خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. آذر سال آینده که از راه رسید، عشقی جگرسوز به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه برای متولدین فروردین

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواهتان مشغول شوید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

اجازه ندهید اضطراب و نگرانی شما را از پا در بیاورد و اختیار امور را در دست بگیرید.  فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را بیش‌ازحد تحت‌فشار گذاشته‌اید و این رفتار زمینه دلخوری وی را فراهم کرده ‌است. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا کنید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و خلوت را به حضور در میان جمع ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. 

فال روزانه برای متولدین خرداد

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. از شخصیت جذابی که دارید برای پیدا کردن دوستهای جدید بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و شاهد افزایش درآمدی خواهید بود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. 

فال روزانه برای متولدین تیر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. با سرمایه‌گذاریهای بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید.  خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید.  با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بیندیشید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید.  فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.  برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید.   حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مهر

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید.  با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید.   تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما از آنجایی که انسان احساساتی هستید، بیشتر حواستان را جمع کنید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.   به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. به لطف این انرژی کارهای روزانه را تمام‌و‌کمال به پایان برسانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا  عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید.  فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. 

فال روزانه برای متولدین آذر

 حادثه‌ای در کمین شما است و باید بیشتر از همیشه مواظب باشید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.  خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین دی

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. میان شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد شده و مدتی است که از این فرد خبری ندارید. امروز این دلخوری را پایان دهید و دیدارها را تازه کنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

فال روزانه برای متولدین بهمن

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد.   روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌هایتان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  مواظب حرفهایتان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهانتان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

 

منبع برترین ها
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • نت

    کلا چرت وپرت و یاوه دلتون خوشه سرگرم میشن ملت

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی