کد خبر : 18484

فال روزانه | فال روزانه ۱ دی

فال روزانه شخصی ۱ دی ۱۴۰۱ برای ماه های مختلف در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه شخصی ۱ دی ۱۴۰۱ برای ماه های مختلف در ورانداز مطالعه میکنید 

فال روزانه متولدین فروردین

شما برنامه ها و اهداف بسیاری برای چند هفته آینده دارید که برای رسیدن به آنها درک مناسبی از این که چه کسی هستید و دارید به کدام سو می روید داشته باشید. پس قبل از این که سفرتان برای رسیدن به اهدافتان را آغاز کنید این گره پیچیده را از هم باز کرده و جواب این سوال ها را بیابید تا دید درستی از مسیر پیش رویتان داشته باشید. اگر نیمه دیگرتان می خواهد شما را در حل کردن این معما یاری کند، به جای این که او را پس بزنید و از خودتان ناراحت کنید، از کمک هایش بهره بگیرید. لطف و محبتتان به کسی او را شرمنده می کند حتی اگر به زبان نیاورد. در مورد یک مسئله احساسی برای رسیدن به خواسته تان زور نگویید، هم خودتان را آزار می دهید و هم طرف مقابلتان را. رسیدن خبری شما را به تکاپو می اندازد برای چیزی که دستتان بهش نمی رسد دندان تیز نکنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز فاصله بین شخصی که در واقعیت هستید و آن شخصی که دلتان می خواهد باشید برای شما کاملا مشخص است. با وجود این که اشتیاق زیادی به رسیدن به این هدف خود احساس می کنید کارهایی هستند که در درون خود باید در ابتدا انجام دهید. پیش از آن که به سوی جلو حرکت کنید، به اعماق وجود خود شیرجه بزنید و زخم های درونتان را درمان کنید. فقط این نکته را یادتان باشد که هر کاری که اکنون انجام دهید اثراتی طولانی مدت روی شما و آینده تان خواهد داشت. حرفی که پشت سرتان زده شده به گوشتان می رسد، از این گوش بگیرید و از آن گوش بدر کنید. شما خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید، مراقب زبانتان باشید که این روزها نیتتان اشتباه برداشت نشود، از اینکه دیگران سخن خیرخواهانه تان را درک نمی کنند ناراحت نباشید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید، در حالی که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آن موقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را برای خودتان ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید. سیر کردن در عالم خیال و رویا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد تا به اهدافتان برسید. با کسی صحبت کنید که به حرفتان گوش می کند. مدتی است که در طلب علم و حرفه ای تلاش کرده اید، سعی کنید از مسیر اصلی دور نشوید. فکر های جدیدی به سرتان راه می یابد، در یک پروژه کاری موفق تر عمل خواهید کرد. میهمانی به خانه تان خواهد آمد، با روی خوش از او پذیرایی کنید، قدمش براتان پر از رحمت و برکت است.

♋ فال روزانه متولدین تیر

صدایی از درونتان شما را به توجه به رشد فردیتان فرا می خواند. مورد تحلیل قرار دادن خودتان و کارهایتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، اما پاداشی که دریافت خواهید کرد ارزش راهی که می خواهید در پیش بگیرید را خواهد داشت. امروز شاید فرصتی پیش بیاید تا با شریک زندگیتان در مورد نیازهای برآورده نشده تان حرف بزنید، ولی مواظب باشید که با بیان کردن تمامی نیازهایتان به یک باره شاید باعث شوید که به احساسات طرف مقابلتان ضربه وارد شود. این کار را به مرور زمان و قدم به قدم هم می توانید انجام دهید. شخصی که توقع دیدنش را ندارید، خواهید دید. بحث های کوچک را تبدیل به اوقات تلخی های بزرگ نکنید. عصبانیت تان را این روزها کنترل کنید. تلفنی به شما می شود که خیالتان را در مورد مسئله ای راحت می کند. هدیه می تواند وقتتان باشد برای کسی که برایتان مهم است بیشتر وقت بگذارید و به حرفهایش گوش کنید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز شما احساس می کنید در یک سکوت و تنهایی آزار دهنده گرفتار شده اید. با این حال، این فضا و این حس تنهایی به شما کمک خواهد کرد تا از روی اجبار هم که شده به کارهای عقب افتاده ای که دارید و مشکلاتی که به دقت و توجه شما نیاز دارند رسیدگی کنید. در پایان روز با دیدن حجم کارهایی که انجام داده اید و باری که از روی دوشتان برداشته شده است احساس خیلی خوبی خواهید داشت. در نهایت امروز برای شما یک روز مثبت خواهد بود و در پایان روز به خودتان و کارهایی که به انجام رسانده اید افتخار خواهید کرد. از حضور در جمعی که به آن دعوت شده اید عذرخواهی کنید، کبوتر با کبوتر باز با باز. جایگاه خودتان را بشناسد. دلتان اسیر چیزی یا کسی است که دستتان به ان نمی رسد. ناامید نباشید، فردا روز دیگری است. انجام کاری که مدتهاست پشت گوش انداخته اید به شما آرامش و رضایت خاطر خواهد داد.

♍ فال امروز متولدین شهریور

اگر کمی با خودتان فکر کنید شاید ببینید که وضعیت فعلی تان تنها ناشی از نیازی است که به داشتن تنوع احساس می کنید و ریشه در خستگی شما از تکرار و روزمرگی دارد. به جای انجام کارهای غیر منطقی و دیوانه وار سعی کنید با انجام کارهایی مثل یادگیری یک زبان جدید و یا شروع فعالیت های ورزشی که مدت هاست آرزویشان را دارید، خودتان را از این رکود نجات دهید. اگر به دنبال یافتن پاسخ برای پرسشی که مدتهاست ذهنتان را مشغول کرده هستید، باید خودتان را برای شنیدن هر جوابی آماده کنید. در اجرا و عملی کردن نیت تان اشتیاق بسیار زیادی وجود دارد. نیت تان خوب و پسندیده است. اما این کار زمان و دقت مناسب خودش را می طلبد. شما موفق می شوید به شرط آن که آنچه لازم رعایت کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بدلجی نکنید. برای گفتن حرفی مژدگانی دریافت خواهید کرد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

فراتر از این هیاهو و شلوغی دیوانه وار دنیای اطرافتان، صدای آرامی هست که شما را به سوی خود فرا می خواند. اگر به این صدا گوش کنید قادر خواهید بود آن چه در اطرافتان می گذرد را از زاویه جدیدی ببینید. به این صدا توجه کنید و منتظر بمانید تا اثر انرژی فوق العاده ای که در شما ایجاد خواهد کرد را در اطرافیان خود و واکنش هایی که نسبت به شما دارند ببینید. در حال حاضر بهترین کار این است که از تغییرات ناگهانی و تصمیمات عجولانه اجتناب کنید و بپذیرید که بصیرت و بینش درونی شما را به همان جایی که لازم دارید خواهد رساند. شخصی با رفتنش غم بزرگی به دلتان گذاشته، زندگی در جریان است. بگذارید و بگذرید. در مورد مسئله ای اگر می خواهید دیگران شما را درک کنند باید تمام واقعیت را بگویید. با پنهان کردن کاری از پیش نمی برید و فقط اوضاع از این که هست، بغرنج تر می شود. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. به دلتان رجوع کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است با دیدن این که وضعیت موجود شما ثباتی را که انتظار داشته اید ندارد با ترس و وحشت مواجه شوید و نبودن حمایت عاطفی سرگشتگی و نگرانی شما را حتی بیشتر نیز خواهد کرد. به جای این که با پیش بینی کردن بدترین وضعیت های ممکن خودتان را وحشت زده کنید، همه جوانب را به دقت در نظر گرفته و سپس بهترین نتیجه ممکن را در ذهن خود ترسیم کنید؛ تغییر دادن نگرشتان آینده شما را نیز تغییر خواهد داد. برای به دست آوردن آرامش و غلبه به ترس ها و نگرانی هایتان به آغوش عزیزانتان پناه ببرید. مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. وقتی برای دیگران درد دل می کنید، انها نیر غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کنند آن وقت می بینید که شما تنها نیستید. کمی صبور باشید. شادی تان نزدیک است. پیامی دریافت می کنید. راز دلتان را به هر کس نگویید. چشم روی هم بگذارید همه از رازتان با خبرند.

♐ فال روزانه متولدین آذرحالا که بلندترین شب سال را پشت سر گذاشته اید وقت آن رسیده که به دنیای درونتان رجوع کرده و ببینید که در دریای ذهنتان چه می گذرد. در این دنیا هیچ چیزی به اندازه آزادیتان برای شما اهمیت ندارد و وابسته بودن به دیگران چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ حرفه ای برای شما بسیار دشوار است. اما بد نیست نگاهی به این اخلاق خود بیندازید و ببینید این همه تقلا برای آزادی بیشتر نشان دهنده میل شما به فرار از خودتان و دیگران نیست؟! با یک استراتژی دراز مدت و منطقی خواهید توانست به خیلی از خواسته هایتان برسید. نمک به زخم خود نپاشید، تنها کسی که می تواند در حال حاضر به شما کمک کند، خودتان هستید. با خودتان مهربان تر باشید. کمی از شلوغی های اطرافتان فاصله بگیرید و در خلوت فکر کنید. شما دوست دار طبیعت هستید، خانه تان اپرا از گیاهان پر کنید و به آنها برسید تا انرژی شان روی شما هم اثر بگذارد.

♑ فال روز متولدین دی

بزرگ ترین رودخانه ها هم از قطرات کوچک آب به وجود آمده اند. خوشبختانه در حال حاضر موقعیت ها و فرصت های بسیاری در زندگی شما وجود دارند که شاید چندان بزرگ نباشند، اما می توانند زمینه ساز رسیدن شما به موفقیت های بزرگ باشند. شما آدمی نیستید که از تلاش و کوشش فراری باشید و برای رسیدن به اهدافتان چه در زندگی شخصی و چه زندگی حرفه ایتان آماده اید تا هر کاری که لازم باشد را انجام دهید. پس قدر همین موقعیت های کوچک را دانسته و تمام توان خود را به کار بگیرید تا آنها را برای خود به فرصت هایی طلایی تبدیل کنید. هر چیزی را که می شنوید باور نکنید. از یک سوراخ چند بار می خواهید گزیده بشوید. برای رسیدن به خواسته تانن بهتر است انعطاف بیشتری به خرج دهید. برای دادن جواب به سوالی تعجیل نکنید و اطلاعاتی که لازم دارید. زودتر به دست آورید. در مورد اشتباهی که کرده اید هر چه زودتر عذرخواهی کنید. به نفع شماست.

♒ فال متولدین بهمنامروز احساس می کنید تحولاتی جدی و عمیق دارند در وجود شما شکل می گیرند. شاید مجبور باشید برای این که بیشتر به دنیای درون خود بپردازید و موج این تحولات را دنبال کنید مجبور شوید تغییراتی در برنامه های قبلی خود ایجاد کنید. پیش از این که بخواهید جهت تازه ای را برای زندگی خود انتخاب کنید همه جوانب را به خوبی در نظر گرفته و به همه چیز فکر کنید. شاید ترجیح بدهید در این دوره کمی تنها بمانید و از دیگران فاصله بگیرید، اما باید احتیاط کنید تا مبادا کسی که با تمام وجود دوستتان دارد و نگران حالتان است را از خود برنجانید. شخصی به شما دل بسته است، حواستان به او بیشتر باشد. برنامه سفر را کنسل کنید. از غم شخصی عزیز در اطرافتان سخت آزرده می شوید، روحیه تان را بالا ببرید و به او در گذشتن از این غم کمک کنید. برای خرید چیزی مراقب باشید که از جایی یا کسی قرض نکنید وگرنه به دردسر می افتید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

با وجود این که فصل سرما از راه رسیده است، گرمای درونتان آنقدر هست که برای آب شدن یخ هایی که از ترس وجودتان را در بر گرفته اند کافی باشد. در خلوت خودتان به توده انبوه اندیشه های گوناگونی که ذهنتان را پر کرده اند فکر کنید. سعی کنید آنهایی را که به گذشته های دور مربوط می شوند و دیگر برایتان ارزشی ندارند را با آرامش و برای همیشه از ذهن خود خارج کنید و کمی فضای ذهنتان را خلوت تر کرده و فشاری که روی خود احساس می کنید را کاهش دهید. با کنار گذاشتن آن چه دیگر به کارتان نمی آید احساس آزادی خواهید کرد. برای گفتن حرفی دو دل هستید، آن را یکبار بنویسید و بخوانید تا خیالتان راحت شود. مطلبی که برای شما هیجان انگیز و مهم است لزوما مورد توجه طرف مقابلتان نیست، علایق مردم یکی نیستند اما معنی اش این نیست که در کنار هم خوشحال نباشید. عدم فعالیتتان باعث ناامیدی تان شده، تا دیر نشده دست به کاری بزنید.

منبع پاتوق آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی