کد خبر : 18277

جام جهانی | کسب مقام سوم توسط کرواسی در جام جهانی

پیروزی دو بر یک کرواسی در مواجهه با مراکش و کسب مقام سوم در جام جهانی 2022.

به گزارش ورنداز :

 پیروزی تیم ملی کرواسی در مقابل مراکش

در بازی رده بندی جام جهانی 2022 قطر دو تیم کرواسی و مراکش به مصاف هم رفته‌اند که این بازی در پایان با پیروزی 2 بر یک کروات‌ها به اتمام رسید.

در ابتدا تیم ملی کرواسی توسط ژوسکو گواردیول در دقیقه 7 به گل رسید، اما مراکش سریعا توسط اشرف دری در دقیقه 9 بازی را به تساوی کشاند.

 

photo_2022-12-17_20-13-17

در ادامه کرواسی در دقیقه 42 توسط میسلاو اورشیچ گل دوم را وارد دروازه بونو کرد تا این نیمه با برتری 2 بر یک کرواسی به پایان برسد.

ترکیب تیم ملی کرواسی:

دومینیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)،‌ جوزپ استانیشیچ، ایوان پریشیچ، لوورو مایر، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارکو لیوایا، میسلاو اورسیچ، یوسکو گواردیول و جوزپ سوتالو.

ترکیب تیم ملی مراکش:

یاسین بونو (دروازه‌بان)، جواد الیمیق، اشرف داری، اشرف حکیمی، یحیی عطیه‌الله، سفیان آمرابات، عبدالحمید صابیری، بلال الخنوس، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری.

در نیمه دوم بازی توپ بیشتر دست مراکش بود و موقعیت هایی هم ایجاد کرد، اما موفق به گلزنی نشد تا در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

 

photo_2022-12-17_20-13-41

کرواسی با این پیروزی سوم شده و مدال برنز جام جهانی را بر گردن انداخت. مراکش هم در یکی از بهترین رقابت های تاریخ خود رتبه چهارم جام جهانی را مال خود کرد.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی