کد خبر : 18092

خواب | ساعت خواب | ساعت خواب مناسب

قبل از رفتن به رختخواب در 5 نوامبر، بسیاری از آمریکایی ها ساعت های خود را یک ساعت به عقب بر می دارند تا برای پایان ساعت تابستانی (DST) آماده شوند. طبق گفته وزارت حمل و نقل ایالات متحده، در ایالت هایی که ساعت را تغییر می دهند (آریزونا و هاوایی تنها ایالت های ایالات متحده هستند که این کار را انجام نمی دهند)، ساعت همیشه در اولین یکشنبه ماه نوامبر یک ساعت به عقب تنظیم می شود. DST امسال به طور رسمی در ساعت 2 بامداد یکشنبه 6 نوامبر به پایان می رسد

به گزارش ورنداز :

ساعت خواب مناسب

طبق مجله The Old Farmer’s Almanac، عمل حرکت دادن ساعت ها به جلو در بهار و سپس بازگشت به زمان استاندارد در پاییز در اصل برای بهینه سازی ساعات نور طبیعی روز طراحی شده است. با این حال، ایالات متحده این رویه را در طول جنگ جهانی اول برای صرفه جویی در انرژی اتخاذ کرد؛ این برخلاف این تصور غلط است که DST توسط کشاورزان حمایت می شد و در واقع مخالفت هایی با چنین تغییراتی داشتند.

اگر متوجه می‌شوید که هر سال از ساعت خواب اضافی خوشحال می‌شوید اما برخی از متخصصان پزشکی می گویند که خواب اضافی ممکن است عواقب ناخواسته ای بر سلامتی ما داشته باشد. طبق گزارش The Old Farmer's Almanac، از مارس سال جاری، 28 ایالت ایالات متحده قانونی را برای لغو DST به طور کلی ارائه کرده اند.

همچنین در ماه مارس سال جاری، سنای ایالات متحده لایحه ای را تصویب کرد که در صورت تصویب در مجلس نمایندگان ایالات متحده و امضای رئیس جمهور به قانون، DST را از نوامبر 2023 (قانون حفاظت از نور خورشید) دائمی می کند و ساعت ها را برای همیشه در داخل باقی می گذارد. (حالت "بهار به جلو") و شایان ذکر است که در حالی که بسیاری از کارشناسان خواب طرفدار خلاص شدن از تغییر ساعت برای همیشه هستند، آکادمی پزشکی خواب آمریکا (AASM) با ایده تبدیل ساعت تابستانی به زمان دائمی مخالف است. در بیانیه‌ای که در اوایل سال جاری منتشر شد، این سازمان حمایت خود را از پذیرش زمان استاندارد در طول سال (یا زمان زمستان)، که با زیست‌شناسی شبانه‌روزی انسان همسوتر است و مزایای متمایز برای سلامت و ایمنی عمومی ارائه می‌کند، اشاره کرد.

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

تبلیغات متنی