کد خبر : 17798

آدم خوار | آدمخوار ژاپنی | عکس آدم خوار ژاپنی

ایسی ساگاوا در ژوئن سال 1981 در پاریس از معشوقه خود دختری به نام رنه هارتولت دعوت می‌کند که به خانه‌اش بیاید و وقتی او وارد آپارتمانش می‌شود ایسی ساگاوا دختر را با شلیک گلوله‌ای به قتل می‌رساند و پس از تجاوز به رنه او را قطعه‌قطعه کرده و می‌خورد

به گزارش ورنداز :

 . آیسی ساگاوا در سال 1949 میلادی متولد شد. وی نوزادی نارس بود که از مشکلات زیادی رنج می‌برد که همین بیماری سبب شده بود او منزوی و شخصیت عجیب‌وغریبی داشته باشد که مدام به فکر خوردن گوشت انسان‌ها بوده و در آخر نیز گوشت معشوقه خود را می‌خورد.آدمخوار

ایسی ساگاوا در ژوئن سال 1981 در پاریس از معشوقه خود دختری به نام رنه هارتولت دعوت می‌کند که به خانه‌اش بیاید و وقتی او وارد آپارتمانش می‌شود ایسی ساگاوا دختر را با شلیک گلوله‌ای به قتل می‌رساند و پس از تجاوز به رنه او را قطعه‌قطعه کرده و می‌خورد. وی از تمامی مراحل جنایت خویش عکسبرداری کرده بود.

ایسی ساگاوا هنگامی که قصد پنهان کردن اعضای بدن جسد رنه را در دریاچه داشته توسط مردم دیده می‌شود و سرانجام دو روز بعد توسط پلیس فرانسه شناسایی و دستگیرمی‌شود که پلیس تکه‌های گوشت را در خانه او پیدا می‌کند. پس از دستگیری، او اتهامات وارده را می‌پذیرد و درباره جنایت خود می‌گوید که این کار ابراز عشق به رنه بوده و می‌خواستم وجود شخصی که دوستش دارم را در درونم احساس کنم.

بیماری روانی ایسی دو سال پس از بازداشت وی تشخیص داده می‌شود و او از فرانسه به ژاپن باز می‌گردد و تا سال 1985 در ژاپن زندانی بود.

 

جالب است که ساگاوا به یک ستاره رسانه‌ای در زندگی تبدیل شده بود و خبرنگاران از زندگی او خبر تهیه‌ می‌کردند. او همچنین در تلویزیون ژاپن نیز حضور پیدا می‌کرد و حتی کتاب‌هایی به نام آدمخوار و دوست دارم خورده شوم را نیز منتشر کرد. او همچنین مانگایی منتشر کرد که در آن جنایتش را به تصویر کشیده بود. حتی زندگی او الهام بخش بسیاری از نویسندگان، فیلمسازان و هنرمندان شد.

سرانجام آدمخوار ژاپنی چه شد؟

پس از انتقال ساگاوا از فرانسه به ژاپن، فرانسه اتهام را از ساگاوا برداشته بود و پرونده‌ای جنایی به ژاپن تحویل داده نشد. او در تیمارستان به مدت 15 روز بستری، و در سال 1986 آزاد شد. این پرونده با اعتراضاتی روبرو بود ولی ساگاوا اظهار پشیمانی از جنایت خود نکرد. او نه تنها پشیمان نبود بلکه می‌گفت آرزو دارد گوشت آدم ژاپنی را امتحان کند. وی سرانجام در تاریخ 24 نوامبر 2022 بر اثر سینه پهلو در گذشت.

منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    وای باورم نشد

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی