کد خبر : 17786

دستگیری سارق | سارق وانت | سارق قاتل

راننده وانت که اریک جان هالند نام داشت، علاوه بر اتهام سرقت  با اتهام قتل  روبه‌رو و بازداشت شد. 

به گزارش ورنداز :

یک سال پس از دستگیری سارقی که در وانت سرقتی‌اش، یک سر بریده پیدا شده بود، دادگاهی در شهر کلارک ایالت ایلینوی آمریکا او را به تحمل حداقل 18و حداکثر 45سال زندان محکوم کرد.

 
دستگیری سارق و کشف وانت سرقتی با یک سر بریده ! +عکس
 
نقل از آسوشیتدپرس، یک سال پیش مأموران پلیس در شهر لاس‌وگاس با دیدن وانتی که با سرعت غیرمجاز در حال عبور از یکی از خیابان‌ها بود، به راننده دستور ایست دادند. راننده اما به سرعت ماشینش افزود و تلاش کرد تا از دست پلیس فرار کند. تعقیب و گریز میان پلیس و راننده فراری آغاز شد و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با شلیک گلوله، وانت را متوقف و راننده آن را  دستگیر  کنند. در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که خودرو  سرقتی  و راننده، آن را مدتی قبل دزدیده است اما در ادامه اتفاقی رخ داد که پلیس را شوکه کرد.آنها در جریان بررسی قسمت بار وانت با یخچالی روبه‌رو شدند که وقتی در آن را کنار زدند، یک  سر بریده  پیدا کردند. سری که به‌نظر می‌رسید متعلق به یک مرد میانسال است و مدت زیادی از مرگ او می‌گذرد. در ادامه پاهای این مرد نیز در داخل یخچال  دیگری پیدا شد اما مأموران هر چه گشتند از بقیه اعضای بدن  مقتول  اثری نبود. درگیری مرگبار

راننده وانت که اریک جان هالند نام داشت، علاوه بر اتهام  سرقت  با اتهام  قتل  روبه‌رو و بازداشت شد. در ادامه بررسی‌ها معلوم شد سر بریده‌ای که در وانت سرقتی کشف شده بود، متعلق به مردی به نام میلر است. میلر دوست اریک جان هالند بود که از یک ماه قبل‌تر به طرز عجیبی ناپدید شده بود. حالا و با پیدا شدن سر بریده او، این فرضیه مطرح شد که اریک جان هالند او را به قتل رسانده و در یک ماه گذشته، سر بریده او را داخل یخچالی در ماشین سرقتی نگهداری می‌کرده است. با گذشت ماه‌ها از این ماجرا، اریک جان هالند با قضات دادگاه توافق کرد که همه حقیقت را درباره این  حادثه  بیان و به ارتکاب قتل اعتراف کند. این توافق می‌توانست او را از اتهام قتل درجه یک که مجازاتش در آمریکا اعدام یا حبس ابد است، فراری دهد.  متهم  در تحقیقات گفت: میلر را با شلیک گلوله به قتل رساندم. ما از مدت‌ها قبل با هم دوست بودیم تا اینکه میلر گفت که از همسرش جدا شده و آن زن پس از جدایی به چین رفته است. با این حال متوجه شدم که میلر دروغ می‌گوید و وی همسرش را به قتل رسانده است. بر سر همین مسئله یک روز با او درگیر شدم و در جریان درگیری او را با شلیک گلوله به قتل رساندم. پس از آن چون هیکل بزرگی داشت و نمی‌توانستم تکانش دهم، تصمیم گرفتم جسدش را مثله کنم. بخش‌هایی از جسد را در بیابان‌ انداختم اما سر و پاهای او را داخل یخچالی در وانت سرقتی نگه می‌داشتم تا اینکه دستگیر شدم.

اتهام: قتل درجه 2

اریک جان هالند به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و مدعی شد که ناخواسته و در جریان درگیری، دوستش را به قتل رسانده است. این در حالی بود که به‌گفته وکلای مدافع او، اریک واقعا اعتقاد داشت که میلر همسر خودش را به قتل رسانده و بر سر همین مسئله با او درگیر شده بود. حال آنکه در جریان تحقیقات پلیسی، هیچ نشانه‌ و سرنخی که نشان دهد این جنایت رخ داده است، به‌دست نیامد. با این حال و با توجه به همکاری متهم و اعتراف او به ارتکاب جنایت، دادگاهی در شهر کلارک ایالت ایلینوی آمریکا، این مرد را متهم به قتل درجه2 کرد و بر این اساس، وی به حداقل 18سال و حداکثر 45سال زندان محکوم شد.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی