کد خبر : 17769

فال ابجد | فال ابجد ۱۵ آذر

فال ابجد روزانه امروز سه شنبه ۱۵ آذر برای ماه های مختلف در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : در زندگی دلتنگ شخصی شده اید. بهتر است هر چه زودتر با او در ارتباط باشید تا بتوانید آرامش را در خود ایجاد کنید و احساس ناامیدی و شکست را در زندگیتان از بین ببرید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  د   ب

تعبیر : با بدگویی کردن پشت دیگران برای خود مشکلات بسیاری به وجود می‌آورید و خودتان را به دردسر خواهد انداخت بهتر است هیچگاه بدگویی دیگران را در زندگی نکنید.

فال ابجد متولدین خرداد

 

خرداد

ابجد فال شما :  آ  آ  د

تعبیر : از پستی و بلندی های زندگی تان به خوبی عبور خواهید کرد و خود را به مقامات بالا و سربلندی خواهید رساند بهتر است ناامید نباشید تلاش کنید به هدف خود خواهید رسید.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ج  د  ج

تعبیر : باید بیشتر مراقب خود در زندگی باشید شخصی می‌خواهد برایتان مشکلات فراوانی به وجود بیاورد و شما را به نابودی شکست در آینده مواجه کند بهتر است حواستان را خوب جمع کنید.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ج  ج  ب

تعبیر : به زودی از طرف یکی از اطرافیان تان خبری به گوشتان می‌رسد که باعث شادمانی و خوشحالی در شما می شود برایتان آرامش خاصی در زندگی سرازیر خواهد کرد.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ  د  ج

تعبیر : سعی کنید در زندگی از دوستان ناباب خود دوری کنید که برایتان مشکلات فراوانی به وجود می‌آورند و شما را به نابودی می رساند از عقل و هوش خود به خوبی استفاده کنید تا به دردسر مواجه نشوید.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما :  آ  ب  ب

تعبیر : در شرایط سخت زندگی قرار گرفته اید صبور باشید به زودی مشکلات از سر راهتان برداشته می شود و خوشبختی خاصی در زندگی شامل حالتان خواهد شد بهتر است با عجله کاری را انجام ندهید.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر : اگر هدفی در سر خود دارید به آن خواهید رسید و موفقیت را در زندگی تان به دست خواهید آورد بهتر است هیچگاه نگران اوضاع زندگی تان نباشید شخصی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ب  آ  ج

تعبیر : به زودی شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را می دهد که بهتر است قبول کنید چون برایتان خوشبختی را در زندگی سرازیر می سازد و شما را به هدف و آرزوهایتان خواهد رساند.

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  د  ب  آ

تعبیر : شک و دودلی را از خود دور کنید به لطف خداوند مشکلات زندگی تان از بین می‌رود و خوشبختی به سراغتان خواهد آمد سعی کنید در انجام کارهایتان تاخیر ایجاد نکنید که شما را به نابودی می رساند.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  آ   آ   آ

تعبیر : شخصی مدام در پی شماست و می خواهد برای تان مشکلاتی به وجود بیاورد بهتر است حواستان را جمع کنید تا به دردسر های بزرگی در آینده مواجه نشوید.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ج  ب  ب

تعبیر : برای خود برنامه‌ریزی دقیق و منظمی در نظر بگیرید و طبق همان قوانین پیش بروید تا بتوانید موفقیت را خیلی زود در زندگی تان احساس کنید و به پیروزی برسید

منبع اندیشه معاصر
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی