کد خبر : 17671

طناز طباطبایی | عکس طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد سال 1362 است. در ادامه عکس استایل جذاب پاییزی طناز طباطبایی را می‌بینید.

به گزارش ورنداز :

 

طناز طباطبایی هنرپیشه جوان ایرانی است. طناز طباطبایی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند بازی کرده است. طناز طباطبایی اخیرا در فیلم شنای پروانه بازی کرده بود. طناز طباطبایی در فیلم شنای پروانه نقش پروانه را بازی کرده بود. طناز طباطبایی متولد سال 1362 است. در ادامه عکس استایل جذاب پاییزی طناز طباطبایی را می‌بینید.

طناز+طباطباییزندگینامه طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 20 اردیبهشت 1362 در محله ی نیاوران متولد شد و یک خواهر دارد که بزرگتر از اوست. طناز مجرد است و با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می زند ،مدتی هم کار نقاشی میکرد ،پدرش نیز در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد. طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او در کلاسهای آزاد بازیگری شرکت کرده بود که هنوز یک ماه از کلاسهایش نگذشته بود برای بازی در جوانی انتخاب شد و اولین بازی خود را در سال 80 انجام داد. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد. با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

در سال 1388 جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی های خودش را نشان داد. در سال 1389 همزمان بر سر دو فیلم توقیف شده گزارش یک جشن و پریناز حاضر شد. طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جانب جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 

فیلم شناسی طناز طباطبایی

1383دیشب باباتو دیدم آیدا رسول صدرعاملی

1386چهارانگشتی سعید سهیلی

منبع بازار بورس
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی