کد خبر : 17519

فال ابجد | فال ابجد ۹ آذر

فال ابجد چهارشنبه ۹ آذر را برای ماه های مختلف در ورانداز مطالعه کنید

به گزارش ورنداز :

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : آ  د  ب

تعبیر : مشکلات بزرگی بر سر راه تان پدید می آید که اگر بخواهید آنها را از میان بردارید زمان زیادی را باید صرف کنید، بهتر از تغییر مسیر دهید و اصرار به انجام آن نداشته باشید، مطمئن باشید که اینگونه برایتان بهتر است.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

 

اردیبهشت

ابجد فال شما :  ب  د  د

تعبیر : تغییراتی که می‌خواهید را می‌توانید در زندگیتان به وجود آورید اما شاید به اندکی تلاش احتیاج باشد و موانعی پیش روی تان قرار بگیرد پس خودتان را برای هر چیزی آماده کنید.

فال ابجد متولدین خرداد

 

خرداد

ابجد فال شما :  ج  آ   آ

تعبیر : اتفاقات خوبی در شرف وقوع می باشد و اگر مشکل و یا گره ای در زندگیتان پدید آمده مطمئن باشید که به زودی برطرف می شود، می توانید روی کمک یکی از دوستان تان برای انجام کاری حساب کنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  د   ج   آ

تعبیر : از هوش و درایت بالایی برخوردار هستید و در واقع سعی می کنید در تمامی کارها به عقل تان رجوع کنید، مطمئناً این کار کمک بزرگی به شما خواهد کرد تا نتایج مثبتی به دست آورید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ب   د   ب

تعبیر : تصمیماتی که قرار است برای زندگی تان بگیرید را نمی توانید به تنهایی انجام دهید و باید حتما شریک زندگیتان را هم از این قضیه مطلع کنید در غیر این صورت ممکن است روابط تان تیره و تار شود.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  ج   ب  ب

تعبیر : در شرایطی قرار می‌گیرید که اگر نتوانید تصمیمی آگاهانه اتخاذ کنیذ متاسفانه در مشکلات فرو خواهید رفت، پس بسیار حواستان را جمع کنید و بی گدار به آب نزنید.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : ج  آ  د

تعبیر : ازدواج در پیش دارید و به زودی وارد یک زندگی مشترک خواهید شد اگرچه این فرد برای تان کاملاً غریبه است اما آینده زیبایی را با یکدیگر خواهید ساخت و زندگی عاشقانه ای را تجربه می کنید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ب  ج  ج

تعبیر : ممکن است شخصی از روی حسادت و بدلی مدام شما را آزار و اذیت کند و بخواهد موقعیت کاری و عاطفی تان را در خطر قرار دهد، تا می توانید از درگیری با این فرد دور شوید، مطمئن باشید که بی محلی به او می تواند همه مشکلاتتان را حل کند.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د   د  د

تعبیر : این روزها بیشتر مراقب باشید و رفتارهای تان را کنترل کنید، شاید با افرادی به دعوا و درگیری بپردازید و برایتان مشکلاتی به وجود بیاید که اصلا خوشایند نیست.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : آ   ب   ب

تعبیر : همواره سعی می کنید محتاطانه حرکت کنید و از انجام کارهای خطرناک پرهیز می کنید، شاید برایتان قابل قبول باشد اما مطمئن باشید که موفقیت‌های خوبی به دست نخواهید آورد.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ج   ج   ج

تعبیر : مزاحمت هایی برایتان وجود خواهد داشت و فردی سعی می کند بر سر راهتان سنگ بیندازد، اگر به خودتان مسلط نباشید و به جنگ و دعوا بپردازید متاسفانه اوضاع برایتان سخت تر خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ   آ   آ

تعبیر : روی دور شانس هستید و اگر اقدام به کارهای بزرگ کنید مطمئناً با موفقیت مواجه خواهید شد پس به هیچ عنوان هراس نداشته باشید و از هم اکنون شروع کنید

منبع اندیشه معاصر
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی