کد خبر : 17298

متاسفانه خیلی از مردم فکر می کنند برای اینکه به پول و ثروت برسند باید سخت کار کنند در حالی که بیشتر افراد ثروتمند به جای اینکه خیلی سخت کار کنند هوشمندانه تامل کردند و با افکارشان ثروتمند شدند که من هم با استفاده از این روش توانستم در حوزه تولید انواع دستکش موفق شوم.

به گزارش ورنداز :

متاسفانه خیلی از مردم فکر می کنند برای اینکه به پول و ثروت برسند باید سخت کار کنند در حالی که بیشتر افراد ثروتمند به جای اینکه خیلی سخت کار کنند هوشمندانه تامل کردند و با افکارشان ثروتمند شدند که من هم با استفاده از این روش توانستم در حوزه تولید انواع دستکش موفق شوم.

دستکش صنعتی

در هنگام خرید دستکش صنعتی ایمن کار باید توجه شود که ورود هوا به خوبی انجام شود. اگر در دستکش ها امکان تبادل هوا وجود نداشته باشد افراد بعد از گذشت زمان کوتاهی دچار حساسیت و بیماری های پوستی می شوند. افراد باید دقت کنند که دستکش را مناسب با سایز دست خود انتخاب کنند. در واقع این دستکش ها اگر متناسب با ابعاد دست نباشند و انعطاف پذیری لازم را نداشته باشند، کارایی خوبی نز از خود نشان نمی دهند. از وجه های تمایز دسکش های صنعتی می توانیم به نوع استر، رودوزی و تو دوزی، نحوه بسته شدن ان ها، ارتفاع ساق دست، قراری گیری انگشت ها و... اشاره کنیم.دستکش هایی که از مواد اولیه خوب و درجه یک تولید شده باشند در برابر ضربات مکانیکی، حرارت های شدید و همچنین جریان برق مقاوم هستند و از اسیب به دست و انگشت های کاربر جلوگیری می کند.

5-1

دستکش معاینه

داشتن دستکش معاینه شکستن یا قرار دادن کارکنان در معرض بیماری ها یا مواد شیمیایی ناگفته به دلیل کیفیت پایین، مطمئناً یکی از ترسناک ترین لحظات کار کارمندان است. آنها سلامتی خود و دیگران را در وابستگی به دستکش های امتحانی خود قرار می دهند.

اجازه ندهید این اتفاق برای شما و کارکنانتان بیفتد، به متخصصان MDS برای تامین کننده محافظ دست خود اعتماد کنید. انتخاب دستکش های معاینه نیتریل یکبار مصرف درجه پزشکی ما شامل بهترین سبک و مارک های ارائه شده و مورد استفاده در زمینه های بهداشتی، تحقیقاتی، دارویی و دندانپزشکی است.

فرمولاسیون و ترکیب آنها محافظت از مانع قوی و بادوام و حساسیت لمسی را برای همه تضمین می کند. همه دستکش‌ استریل آزمایشی نیتریل یکبار مصرف ما دارای استاندارد FDA 5/10K هستند، از استانداردهای فعلی دستکش معاینه FDA فراتر می‌روند و کاملاً توسط سازنده تضمین می‌شوند.

5-2

دستکش ایمنی

برای استعلام قیمت دستکش ایمنی جوشکاری می توانید به تولید کنندگان که عرضه‌ مستقیم این محصول را دارند مراجعه کنید تا بدون واسطه با قیمت مناسب تهیه کنید دستکش ایمنی کار همانطور که اطلاع دارین به منظور محافظت از دستان کاربری است که در حین کار در برابر عوامل و خطرات در حین کار طراحی شده‌اند.

انواع مختلف دستکش ایمنی کار به نوع شغلی و فعالیت ما بستگی دارد نوع دستکش های کار و درصد ایمنی که در حین کار نیاز است با توجه و در نظر گرفتن به نوع فعالیت و خطرات ناشی از آن شغل انتخاب می شود.

تولیدکنندگان معتبر دستکش ایمنی کار با در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده و استاندارد های لازم از بهترین و بالاترین کیفیت مواد اولیه و متریال در تولید دستکش ایمنی کار ثمره گرفته تا مرغوبیت و ایمنی این دستکش ها را در حد مرغوب و استاندارد باشد و ما امروزه با در نظر گرفتن این نوع کیفیت به بسیاری از کشور های همسایه دستکش با کیفیت صادرات می کنیم.

5-3

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی