کد خبر : 17260

قتل خواستگار | قتل داماد | قتل با چاقو

قتل مرد جوان بخاطر عشق و علاقه به خواهر ،برادر عروس علی نتوانست جلوی خودش را بگیرد

به گزارش ورنداز :

قتل مرد جوان بخاطر عشق و علاقه به خواهر ،برادر عروس علی نتوانست جلوی خودش را بگیرد  

 

علی، پسر 21 ساله ای که در 12 مهرماه سال 1399 مرد جوانی را در هادی شهر به قتل رسانده بود از سوی قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شد.

قتل  فرهاد با ضربات چاقو 

12 مهرماه سال ۱۳۹۹ بود که یکی از کوچه های هادی شهر شاهد وقوع  درگیری  و نزاع بود، درگیری مابین 2 خانواده! 2 خانواده ای که به دلیل  خواستگاری  فرهاد (مقتول) از دختر مورد علاقه اش، خواهر علی (متهم پرونده)، باهم دشمن شده و این دشمنی تا اندازه ای پررنگ شده بود که تبدیل به وقوع یک درگیری و نزاع شدید مابین 2 خانواده شد.عقربه های ساعت، 5 عصر را نشان می داد که 2 تن از خواهر های فرهاد با مادر و دایی معشوقه اش دعوای لفظی می کنند که منجر به بروز درگیری فیزیکی مابین این افراد می شود. شدت این درگیری تا اندازه ای بود که باعث خون آلود شدن ظاهر هر 2 طرف درگیری می شود.

در اوج درگیری، فرهاد و علی نیز وارد ماجرا شده و در این بین، علی از شدت عصبانیت و به خاطر  خشمی که از فرهاد داشت؛ ضربات متعدد چاقو بر قسمت های مختلف بدن فرهاد وارد و فرهاد بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد. 

علی بعد از  قتل  فرهاد، در دام قانون گرفتار می شود و اما از آن جایی که نزاع دسته جمعی بود علی منکر قتل فرهاد می شود و می گوید، قتل فرهاد کار من نبوده است؛ ولی چون تمام شواهد و مدارک پرونده برعلیه وی بود، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی ارسال شد.

به گفته طرفین پرونده، بعد از گذشت 2 سال جلسه محاکمه علی در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی برگزار و با درخواست  قصاص  از سوی خانواده مرحوم فرهاد، قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی رای به قصاص متهم صادر کردند.

12 مهرماه سال ۱۳۹۹ بود که یکی از کوچه های هادی شهر شاهد وقوع درگیری و نزاع بود، درگیری مابین 2 خانواده! 2 خانواده ای که به دلیل خواستگاری  فرهاد (مقتول) از دختر مورد علاقه اش، خواهر علی (متهم پرونده)، باهم دشمن شده و این دشمنی تا اندازه ای پررنگ شده بود که تبدیل به وقوع یک درگیری و نزاع شدید مابین 2 خانواده شد.
منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی