کد خبر : 17239

مدت ها زمان برد تا متوجه شوم کدام عرصه مسیر مرا تا موفقیت کوتاه می کند اما سرانجام توانستم با فعالیت در عرصه مواد الکی به موفقیت مالی برسم و جزو افراد ثروتمند جامعه محسوب شوم و در ادامه این مقاله بهترین محصولاتم را به حضورتان معرفی خواهم کرد.

به گزارش ورنداز :

مدت ها زمان برد تا متوجه شوم کدام عرصه مسیر مرا تا موفقیت کوتاه می کند اما سرانجام توانستم با فعالیت در عرصه مواد الکی به موفقیت مالی برسم و جزو افراد ثروتمند جامعه محسوب شوم و در ادامه این مقاله بهترین محصولاتم را به حضورتان معرفی خواهم کرد.

اسپری ضدعفونی

اگر برای ضدعفونی کردن دستها و محیط نیاز به ضدعفونی کننده کردید باید به شما تاکید کنم که حتما از اسپری ضدعفونی هایی که حاوی الکل هستند استفاده کنید زیرا فقط الکل می تواند سریع و بسیار قوی ویروس و میکروبها را از بین ببرد در نتیجه محصولاتی که ضدعفونی بدون الکل هستند فقط جنبه تزیینی دارند و شما فقط پول خود را صرف خرید یک ماده تزیینی کرده اید.

تاثیر الکل 70درصد برای ضدعفونی کردن، آنی و همان لحظه است. الکل به دست آمده از دستگاههای تقطیر و مواد اولیه کشاورزی بسیار ارگانیک است و ما این اطمینان را به شما می دهیم که با رعایت اصول استفاده از این ماده هیچ گونه آسیبی به ریه شما وارد نشود. همچنین برای جلوگیری از خشک شدن دستها در الکل طبی 70 درصد از گلیسیرین و نرم کننده استفاده می شود. استفاده های دیگر از الکل 96 درصد در صنعت دارو سازی و همچنین ساختن سرکه است.

7-1

الکل طبی

الکل سفید 96 درصد یا الکل طبی از فرآیند تخمیر و تقطیر تولید می شود. این نوع الکل انواع مختلفی دارد. این می تواند در بخش پزشکی به عنوان یک محلول ضدعفونی کننده استفاده شود. بیشتر در دستمال های طبی و ژل های ضد باکتری دست ضدعفونی کننده استفاده می شود. اتیل الکل میکروارگانیسم‌ها را از بین می‌برد و در برابر اکثر باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها مؤثر است.

همچنین می‌توان از آن به عنوان یک حلال دارویی و پاد زهر برای برخی از انواع مسمومیت‌ها استفاده کرد. الکل طبی 96 همچنین می تواند به عنوان سوخت موتور و افزودنی سوخت استفاده شود. در اروپا اتیل الکل به سوخت بنزین اضافه می شود تا سوخت E10 ایجاد شود. اتیل الکل نیز به عنوان یک حلال جهانی در نظر گرفته می شود و می توان آن را در رنگ ها، نشانگرها، تنتورها و محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی یافت. همچنین می توان آن را در دهان شویه ها، عطرها و دئودورانت ها یافت. تیارا الکل را به عنوان تامین کننده الکل اتیلیک خود انتخاب کنید.

7-2

الکل صنعتی

ما برای استفاده از الکل صنعتی در موارد صنعتی که برای فروش نوع بسته بندی های الکل ۷۰ درصد در نظر می‌گیریم باید از یک نوع رنگ های آبی و زرد استفاده کنیم تا با آب اشتباه گرفته نشود. زمانی مشتری به ما سفارش یک لیتر الکل رو میده و به ما اعلام می کنیم که وزنمان ۷۸۷ گرم است. بله این درست است زیرا وزن الکل و چگالی آن بسیار پایین تر از یک لیتر آب است.

استفاده از این ماده برای تولید بنزین سبز که در جهان برای موتور های ماشین ها استفاده میشود بسیار کاربردی و برای کاهش آلودگی هوا همچنین استفاده می شود. ما می‌توانیم از الکل ۹۶ درصد برای ضد عفونی کردن سطوح و درست استفاده کنیم. اما باید با ترکیب با آب مقطر به درصد به ۷۰ درصد برسد تا سریع و آنی، میکروب و ویروس را از بین ببرد. استفاده از الکل ۹۶ درصد به عنوان یک ماده اولیه در ساخت عطر ها بسیار ضروری است.

7-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی