کد خبر : 17236

رضا درمیشیان | پاسپورت رضا درمیشیان

پاسپورت رضا درمیشیان نویسنده و کارگردان سینما در فرودگاه امام ضبط و اجازه خروج به وی داده نشد.

به گزارش ورنداز :

پاسپورت رضا درمیشیان در فرودگاه امام ضبط شد!

پاسپورت رضا درمیشیان نویسنده و کارگردان سینما در فرودگاه امام ضبط و اجازه خروج به وی داده نشد.

بنا بر اطلاع شاهدان عینی عصر امروز در فرودگاه امام از رضا درمیشیان بعد از ضبط پاسپورت خواسته شده به دادسرای انقلاب مراجعه کند.

رضا دُرمیشیان نویسنده، کارگردان، مستندساز و تهیه کننده متولد ۱۳۶۰ در تهران است.

دُرمیشیان نخستین فیلم خود را با نام «بغض» در سال ۱۳۹۰ در استانبول ساخت و پس از آن فیلم های «عصبانی نیستم!»، «لانتوری»، فیلم به نمایش درنیامده «یواشکی» و «مجبوریم» را ساخته است.

فیلم هایی بحث برانگیز که هر کدام در کنار استقبال مردم مورد توجه فعالان اجتماعی ، مدنی و منتقدان و نویسندگان سینمای ایران بوده و در صدها فستیوال جهانی از جمله برلین، کارولووی واری، ورشو، توکیو، مادل پلاتا، شانگهای، مونترال، ونکور، استانبول، شب های سیاه تالین، استکهلم، زوریخ، گوآی هند، هنگ‌هنگ، ، ترانسیلوانیا رومانی، سائوپائولوی برزیل، مونز بلژیک، کرالای هند و… به نمایش درآمده است.

دُرمیشیان در سال ۲۰۱۴ با دریافت جایزه در هشتمین مراسم سالانه آسیاپاسفیک (اسکار آسیایی) و سه جایزه در هفدهمین جشنواره بین المللی شانگهای به عنوان «استعداد سینمای آسیا» شناخته شد.

منبع به وقت صبح
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    با بگیر دبه بند گرفتن اوضاع کشور ساماندهی نمی‌شود بلکه آن تعداد محدوده ای که درحال حاضر امیدوار به آینده هستند آنان نیز از این روند وشیوه ناهنجار فعلی خسته وناامیدی خواهند شد،زیرا هیچ حکومتی با زور وظلم نمی تواند ماندگار باشد وباید عدالت بجای فساد ورانت ودزدی جایگزین کند،،،یاحق

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی