کد خبر : 17225

فکر بزرگ داشتن به این معنی نیست که آرزویی بزرگ داشته باشید و هیچگاه برای رسیدن به آن تلاشی نکنید به این معنی هست که به کسب و کاری بزرگ فکر کنید و آرزوهای بزرگی داشته باشید اما با تلاش و کوشش و اراده ای قوی در این راه قدم بردارید تا ثروتمند شوید.

به گزارش ورنداز :

فکر بزرگ داشتن به این معنی نیست که آرزویی بزرگ داشته باشید و هیچگاه برای رسیدن به آن تلاشی نکنید به این معنی هست که به کسب و کاری بزرگ فکر کنید و آرزوهای بزرگی داشته باشید اما با تلاش و کوشش و اراده ای قوی در این راه قدم بردارید تا ثروتمند شوید.

روغن شتر مرغ

این پرنده که توسط انسان اهلی شده است بزگ ترین پرنده ای است که در زمین وجود دارد و به دلیل مواد معدنی و ویتامینهایی که در بدن آن وجود دارد خواص درمانی بالایی دارد و روغن شتر مرغ در جهان بسیار پر کاربرد است.

به طوری که از روغن شتر مرغ ارگانیک برای درمان گرفتگی عضلات، تسکین دردها و همچنین زیبا و جوان سازی پوست استفاده می شود علاوه بر این از پر آن برای تولید لباس و از گوشت آن برای تغذیه استفاده می شود.

این روغن را برای اولین بار مصریها درست کردند و سپس با شناخت خواص آن تولید آن در همه جای دنیا گسترش یافت.

همان طور که گفته شد این روغن باعث سلامتی و شادابی پوست می شود و شرکتها و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در تولید محصولات خود از روغن شتر مرغ به عنوان ماده ی اولیه استفاده می کنند و از آن انواع کرمها، صابون روشن کننده، لوسیونها و مواد تقویت کننده پوست تولد می شود.

5-1

روغن سویا

در صورتی که میران سفارش ها بیشتر باشد امکان تولید و تامین تا ماهیانه 1000 تن مهیا می باشد از آنجایی که این شرکت تولید تجربه ی فراوانی در زمینه روغن های گیاهی بخصوص روغن سویا داشته همیشه بهترین کیفیت ها را انتخاب، خرید و ارسال می نماید این موضوع خصوصا برای کارخانه های صنایع شیمیایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین تولید کننده روغن سویا تصفیه شده در حال حاضر شرکت مارگارین است و قیمت سبد محصولات آن نسبت به سایر تولید کنندگان تا حدی بالاتر بوده و به همین سبب سفارش های بیشتری را دریافت نموده و محصولات سریع تر به فروش می رسند.

اطلاعات بازار جهانی خرید و فروش روغن سویا تصفیه شده حجم بازار جهانی مصرف روغن سویا در سال 2022 به 58.5 میلیون تن رسیده و این موضوع حاکی از این است که بسیار از تولید کنندگان محصولات مختلف مایل هستند به جای استفاده از روغن های مشابه صنعتی به استفاده از روغن سویا روی آورند.

5-2

روغن سیاه دانه

همانطور که پیشتر گفته شد، برای بهره مندی از خواص بی نظیر روغن سیاه دانه می توان آن را به دو صورت خوراکی و مالشی استفاده کرد که هر کدام از این روش ها برای مشکل یا بیماری خاصی کاربرد دارد.

مصرف روغن سیاه دانه در رژیم غذایی روزمره به کاهش سطح کلسترول و قند خون که امروزه گریبان گیر افراد زیادی در جامعه است، کمک شایانی می کند.

یکی از مواد مفیدی که در روغن سیاه دانه وجود دارد، ماده ای به نام تیموکینون می باشد که شاید تا به حال اسم آن را هم نشنیده باشید؛ " تیموکینون " نوعی حفاظت کننده است که از منتشر شدن مواد شیمیایی در بدن و به خصوص در ناحیه ریه جلوگیری می کند واز این جهت از بیماری هایی نظیر التهاب ریه، آسم و آلرژی جلوگیری می کند.

با توجه به اینکه امروزه اغلب مردم از غذاهای ناسالم استفاده می کنند و همه روزه در معرض آلودگی های بسیاری قرار می گیرند، از این جهت یکی از مشکلاتی که همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند ریزش مو می باشد.

5-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی