کد خبر : 17224

ما خانواده ای هستیم که به دنبال یک کار پر سود بودیم بنابر این تصمیم گرفتیم در حوزه ی کاری انواع لیوان فعالیت اقتصادی خود را شروع کنیم که خوشبختانه دارای طرفداران زیادی شده ایم در این وب سایت می خواهیم انواع محصولات پر فروش خود را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

ما خانواده ای هستیم که به دنبال یک کار پر سود بودیم بنابر این تصمیم گرفتیم در حوزه ی کاری انواع لیوان فعالیت اقتصادی خود را شروع کنیم که خوشبختانه دارای طرفداران زیادی شده ایم در این وب سایت می خواهیم انواع محصولات پر فروش خود را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

لیوان دمنوش

استفاده از دمنوش های مختلف در طول روز می تواند یکی از روش های سالم و به صرفه برای قدم برداشتن به سمت زندگی سالم باشدبه همین منظور به لیوان دمنوش نیاز پیدا می کنید، به خصوص برای ما ایرانیان که همیشه برای دمنوش ها و خواص آنها اهمیت بالایی قائل بوده‌ایم. دم کشیدن دمنوش نیاز به زمان کافی دارد و باید حرارت کافی به این دمنوش ها برسد، از طرفی در محیط های اداری امروزی و زندگی های پر مشغله دیگر زمانی برای دم کردن دمنوش نمی‌ماند. در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده از انواع لیوان دمنوش است که در ادامه خدمت شما معرفی میکنیم. لیوان دمنوش معمولی که معمولا به شکل ماگ های پیرکس یا سرامیکی در دار هستند، می توانند حرارت را مدت زیادی نگه دارند و به همین دلیل است که شما می توانید با استفاده از آن ها در عرض چند دقیقه یک دمنوش درست کرده و نوش جان کنید. این ماگ معمولا دارای یک محفظه برای قرار دادن چایی سبز، چایی یا سایر دمنوش ها هستند، با ریختن مقدار مورد نظر از دمنوش در این محفظه و اضافه کردن آب جوش به مقدار مورد نیاز؛ بعد از چند دقیقه دمنوش خود را دارید و می توانید آن را نوش جان کنید.

4-1

لیوان زنگان

پارچ و لیوان شیشه ای و یا کریستالی: این نوع پارچ و لیوان بیشتر مورد پسند ما ایرانی ها خصوصا بزرگتر های ما واقع شده است چرا که ست کردن آن با ظروف شیشه ای دیگر راحت است و زیبایی خاصی هم به سفره ی ما می دهد. در بازار محصولات و ظروف خانگی لیوان زنگان گلس شیشه ای یکی از محصولات پر فروش میباشد و قیمت این محصول در بازار دارای تنوع زیادی است، به علت زیبایی و کیفیت قابل تحصین آن. خرید و فروش لیوان زنگان گلس شیشه ای به صورت تکی و عمده در بازار موجود است و جهت اطلاع از بهترین قیمت روز آن میتوانید در سایت های اینترنتی و عمده فروشی تحقیق نمایید. این لیوان های شیشه ای در اندازه ها مختلف و بسته بندی های متنوع در بازار موجود است و همچنین در طرح های ساده و برجسته تولید و عرضه میشود. لیوان های شیشه ای معمولا به در بسته بندی شش عددی موجود هستند ولی در صورت نیاز به استفاده ی لیوان شخصی میتوانید از ماگ استفاده نمایید.

4-2

لیوان کاغذی

یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن لیوان کاغذی می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. تاریخچه ظروف کاغذی را می توان به حکومت چین باستان نسبت داد که برای مصرف چای از لیوان کاغذی استفاده می شده است. اما ظروف کاغذی به شکل امروزی در اوایل قرن بیستم و از مدارس رواج یافت. در سال ۱۹۰۸ میلادی پروفسور Alvin Davison مقاله ی « مرگ در میان لیوان های نوشیدنی مدارس» را منتشر نمود که نشان دهنده وجود نگرانی برای سلامت عمومی جامعه آن زمان بود. در همان اوایل قرن بیستم بود که دستگاه آب سرد کن به همراه لیوان کاغذی ساخته شد و رفته رفته لیوان های کاغذی محبوبیت ویژه ای پیدا کردند. قیمت ارزان و نشکن بودن لیوان های کاغذی سبب شد جایگزین مناسبی برای لیوان های شیشه ای در قطارهای مسافربری، مدارس و بیمارستان ها شوند.

4-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی