کد خبر : 17223

باید قبول کنیم که در حال حاضر پول حیاتی ترین عاملی می باشد که برای ادامه ی زندگی به آن نیاز داریم و رسیدن به ثروت در گرو انتخاب درست مسیر کسب و کار می باشد. من فعالیت جدید خود را در حوزه آجر شروع کردم و توانستم به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم.

به گزارش ورنداز :

باید قبول کنیم که در حال حاضر پول حیاتی ترین عاملی می باشد که برای ادامه ی زندگی به آن نیاز داریم و رسیدن به ثروت در گرو انتخاب درست مسیر کسب و کار می باشد. من فعالیت جدید خود را در حوزه آجر شروع کردم و توانستم به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم.

آجر فشاری

امروزه و در معماری مدرن از آجر فشاری بسیار استفاده می شود، تا حدی که از آن ها برای تزیین کف نیز استفاده می شود و این خود دلیلی برای پر کار برد تر و محبوب تر شدن آجر ها در پروژه های ساختمانی شده است. همین امکان استفاده از آجر است که توانسته است جایگاه این محصول را قرن ها به عنوان یکی از مهم ترین و پر کار برد ترین مصالح ساختمانی حفظ کند.

تولید آجر نسوز به دلیل تنوع در اندازه و طرح های مختلف توانسته اند در طول این سال ها خود را با معماری مدرن روز هماهنگ کنند. شما می توانید با یک انتخاب درست در کاهش هزینه ها موفق باشید و در عین حال زیبایی مدرن به محیط مورد نظر ببخشید.

3-1

آجر سفالی

یکی از بهترین و مناسب ترین ویژگی ای که آجر سفالی را از دیگر مصالح همچون آجر لفتون به جهت استفاده متمایز کرده است این است که آجرهای فشاری در برابر عواملی از جمله رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم عمل می کنند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها در نواحی مرطوب به طور زیادی استفاده کنند.

آجرهای فشاری از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است و در مقابله با دیگر آجرها بسیار مقاوم تر است و همچنین این مدل آجرها از نظر ظاهری شکلی شبیه به سنگهای معدنی و طبیعی دارند.

در خصوص قیمت آجرهای فشاری بهتر است تا این مورد را بدانید که این مدل آجرها نسبت به نوع سفالی آن از قیمت پایین تر و مناسب تری برخوردار هستند که این ویژگی نیز باعث شده است تا خریداران زیادی در خصوص خرید آجرهای فشاری اقدام کنند.

3-2

آجر دکوراتیو

بهتر است تا از مرغوب ترین و درجه یک ترین آجر دکوراتیو به منظور ساخت ساختمان مورد نظر خود استفاده کنید و به شما گفته شد که این مدل آجرها حساسیت زیادی در خصوص ساختمان سازی دارند.

آجر فشاری همچون آجر کف کاربردهای زیادی را در خصوص ساختمان سازی دارند و از این مدل آجرها می توان به جهت ساخت دیوارهای باربر و همچنین دیوارهای چینی استفاده کرد. همان طور که برای شما بیان کردیم یکی از مناسب ترین جاهایی که می توان از این مدل آجرها بیشترین استفاده را برد نواحی مرطوب است و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها برای دیوار کشی ویلاها در آن مناطق استفاده کنند.

3-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی