کد خبر : 17189

عشق | عشق سابق | بازگشت عشق سابق

ما ، این ۴ دلیل را برای شما آوردیم. که ممکن است عشق سابق شما برگردد

به گزارش ورنداز :

خیلی وقت‌ها، افراد متعهد می‌شوند که در یک رابطه باشند، اما از هم جدا می‌شوند و گاهی دوباره به رابطه بر می گردند. وقتی عشق سابق شما پیش شما بر می گردد به این ۴ دلیل بر می گردد.

ما ، این ۴ دلیل را برای شما آوردیم.که عشق سابق شما بر میگردد تا به شما بگوید که تغییر کرده است

 

همه می دانند که کدام از رفتارهایشان دلیل شکست آنها در رابطه بوده است. به همین دلیل، افراد اغلب به سراغ فردی می روند که در گذشته آنها را اذیت کردند، تا به شما و خودشان شان دهند که تغییر کرده اند. شاید قبلا بچه یا بی مسئولیت بوده است، اما حالا بالغ شده است. فکر کردن به عشق سابق، برخی از خاطرات فراموش شده را به یاد او می اندازد، به او یادآوری می کند که چه چیزهایی داشته که حالا دیگر ندارد و او را وادار کند که بخواهد رابطه اش را برگرداند.

 

اگر او بفهمد شما تغییر کرده اید ممکن است برگردد

 

کسی که بخواهد ببیند شما تغییر کرده اید یا نه دو معنی می تواند داشته باشد. اولین مورد این است که او فقط می‌خواهد عشق قدیمی اش را بدست بیاورد و مورد دوم این است که می خواهد به خودش ثابت کند که وضعیتش بهتر از شماست. بسیاری از افراد دوست دارند که به خودشان ثابت کنند که جدایی تقصیر آنها نبوده است.

وقتی او شما را می بیند و متوجه می شود که شما هنوز همان فرد قبلی هستید و تغییر نکرده اید، احساس پیروزی می کند.

او می خواهد شما را دوباره کنترل کندبسیاری از افراد وقتی به این فکر می کنند که چقدر خوب می توانستند شما را کنترل کنند به رابطه بر میگردند تا مجدد شما را کنترل کنند. البته این موضوع برای همه صدق نمی کند، اما نباید آن را نادیده گرفت، خصوصا اگر او در گذشته همه زندگی شما را کنترل می کرده است.

او واقعا شما را دوست داشته است

گاهی اوقات، افراد اعتراف می کنند که شخصی که از دست دادند را دوست دارند و نمی توانند بدون او زندگی کنند و احساس می کنند آماده هستند تا دوباره عاقلانه تر وارد رابطه شوند. بعد از رفتن دوباره متوجه اشتباهشان می شوند و متوجه می شوند که بزرگترین اشتباه زندگی خودشان را مرتکب شده اند.

او بر میگردد تا متوجه شود شما هنوز هم او را دوست دارید.

 

 

منبع طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی