کد خبر : 17169

مهدی طارمی | همسر مهدی طارمی

پدر مهدی طارمی گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است

به گزارش ورنداز :

پدر مهدی طارمی  گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است

پرستو نوعروس مهدی طارمی بعد از گلزنی شوهرش با او تماس گرفت و دلداری اش داد !مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر، بازیکن پست مهاجم فوتبال است. مهدی طارمی با ۱۸۷ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن، راست پا است اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد. چند روز گذشته خبر عقد مهدی طارمی به تیتر داغ شبکه های مجازی تبدیل شد. مراسم ازدواج مهدی طارمی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شده است. پدر مهدی طارمی  گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است.مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی  کیست ؟! حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

این درحالی بود که بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

مهدی طارمی

 

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی