کد خبر : 17156

جام جهانی 2022 قطر | تساوی در جام جهانی به نفع ایران

دیدار تیم‌های آمریکا و ولز با نتیجه تساوی به پایان رسید.بازی‌های گروه دوم جام‌جهانی 2022 امروز (دوشنبه) با شکست 6 بر 2 ایران مقابل انگلیس آغاز شد. در ادامه بازی‌های امروز از گروه دوم امشب (دوشنبه) تیم‌های آمریکا و ولز در تقابل با یکدیگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک بر یک تساوی به پایان رسید.

به گزارش ورنداز :

دیدار تیم‌های آمریکا و ولز در جام جهانی قطر  با نتیجه تساوی به پایان رسید.بازی‌های گروه دوم جام‌جهانی 2022 امروز (دوشنبه) با شکست 6 بر 2 ایران مقابل انگلیس آغاز شد. در ادامه بازی‌های امروز از گروه دوم امشب (دوشنبه) تیم‌های آمریکا و ولز در تقابل با یکدیگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک بر یک تساوی به پایان رسید.

نتایج بازی ولز و آمریکا در جام جهانی قطر ۲۰۲۲

گل‌ها: تیموتی (36) برای آمریکا و گرت بیل( پنالتی 82) برای ولز

داور: عبدالرحمن الجاسم (قطر)

*ترکیب تیم ملی آمریکا:

مت ترنر، تیم ریم، واکر زیمرمن، سرجینیو دست(دی‌آندره یدلین)، آنتونی رابینسون، یونس موسی(کلین آکوستا)، تایلر آدامز، وستون مک کنی(برندن آرانسن)، پولیشیچ، تیموتی وی‌آ(جردن موریس)، جاش سارجنت(حاجی رایت)

*ترکیب تیم ملی ولز:

وین هنسی، جو رادن، کریس مفام، بن دیویس، نکو ویلیامز(برنان جانسون)، آرون رمزی، اتان امپادو(جو مورل)، کانر رابرتز، هری ویلسون(سوربا توماس)، گرت بیل، دنیل جیمز(کیفر مور)

بدین ترتیب با این نتایج تیم انگلیس با 3 امتیاز صدرنشین است. آمزیکا  و ولز هم با یک امتیاز و  رده دوم  و سوماین گروه هستند. ایران هم بدون امتیاز قعرنشین است.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی