کد خبر : 17148

کسب درآمد از بازی ها به دو صورت امکان پذیر است، راه اول انجام بازی ها و برنده شدن در لیگ و مسابقات دارای جوایز می باشد و دیگری تولید بهترین نوع بازی و من با انتخاب راه دوم توانستم محصولات باکیفیتی درحوزه بازی فکری تولید و از همین طریق به ثروت برسم و در ادامه آنها را به شما معرفی خواهم کرد.

به گزارش ورنداز :

کسب درآمد از بازی ها به دو صورت امکان پذیر است، راه اول انجام بازی ها و برنده شدن در لیگ و مسابقات دارای جوایز می باشد و دیگری تولید بهترین نوع بازی و من با انتخاب راه دوم توانستم محصولات باکیفیتی درحوزه بازی فکری تولید و از همین طریق به ثروت برسم و در ادامه آنها را به شما معرفی خواهم کرد.

بازی فکری معمایی

در واقع بازی فکری معمایی نوعی معما است که برای حل آن معمولاً به تفکر غیر متعارفی نیاز است و از کودکی به ما معرفی می شود. معلمان معمولاً به عنوان فعالیت‌های سرگرم‌کننده در مدرسه، برنامه‌ها و بازی‌های فکری را برگذارمی کنند تا به کودکان کمک کنند که در کنار یک تجربه سرگرم کننده، ذهن خود را تقویت‌کنند. اما بازی‌های فکری فقط برای کودکان لذت‌بخش نیست، بلکه بزرگسالان نیز از آن لذت می‌برند و برای آنان نیز مفید است. بنابراین به هر شخصی از کودکی تا نوجوانی و بزرگسالی توصیه می شود که از این پرورش‌ دهنده‌های ذهن استفاده ‌کنند.

انجام بازی فکری در کودکان می تواند به تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنها کمک کرده و سبب افزایش میزان همبستگی و تعاملات مثبت خانوادگی آن ها شود. در نهایت در سنین بالاتر خطر ابتلا به بیماری‌هایی همچون آلزایمر را نیز بسیار کاهش می دهد و به عنوان یک راهکار عالی در خصوص کاهش استرس و نگرانی های روزمره خواهد بود.

5-1

بازی فکری خانوادگی

مطالعات متعددی انجام شده که نشان می دهد بازی فکری خانوادگی بر سیستم مغزی تاثیرات مستقیمی دارند و منجر به کاهش استرس می گردند و کمک زیادی به تعادل روانی افراد می نمایند و در نهایت موجب آرامش خواهند شد. برخی حتی فکر می کنند که انجام این نمونه بازی ها می توانند موجب شوند تا افکار آزاردهنده از آن ها دور شود. این بازی نه تنها به تقویت ذهن کمک می کند، بلکه یادآور نوستالژی های بسیار ویژه می باشد. بازی راز جنگل علاوه بر ویژگی سرگرم کننده ای که دارد بسیار جذاب می باشد و می تواند خانواده ها را برای دقایقی هم که شده دور هم جمع کند. از مزیت هایی که در این بازی می توانید ببینید تاثیری است که بر روی مغز شما می گذارد و یک گونه ورزش به حساب می آید. همچنین برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر، این بازی بسیار موثر است.

5-2

بازی فکری کودکان

این نکته را در نظر داشته باشید که انجام بازی فکری کودکان به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای بازی های کامپیوتری می باشد؛ متاسفانه در دنیای امروزه با توجه به بیشتر شدن نقش اینترنت در زندگی و فناوری های دیجیتال بسیاری از کودکان در روز ساعت های طولانی را با تبلت و کامپیوتر سپری می کنند اما برای این که در درازمدت این موضوع سبب عدم تمرکز آن ها نگردد، باید بازی های فکری را متناسب با شرایط  و سن کودک انتخاب نمود و آن ها را تشویق به انجام بازی های فکری کرد تا بتوانند ساعت های آزاد خود را به انجام بازی فکری اختصاص بدهند.

استفاده از بازی های آموزشی و بازی فکری از جمله بهترین و موثرترین راهکارها محسوب می‌شوند که به افزایش توانایی کودکان کمک خواهد کرد و برای ابزارهای دیجیتال جایگزین بسیار عالی به شمار می رود. اگر تمایل دارید که کودکان خود را از موبایل و تبلت دور کنید بهتر است ساعت هایی در روز را به انجام بازی های متنوع فکری اختصاص دهید.

5-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی