کد خبر : 17146

میخواهم شما را با ابزاری آشنا کنم که موجب تغییرات بسیار در سبک زندگی شده است، لوله ها لوله ها ابزاری هستند برای جابجایی آب تولید شده اند و امروزه کاربرد های فراوانی دارد من هم مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال کاری بوده ام که بتواند مرا به آرزو هایم نزدیک کند و این کار در حوزه انواع لوله بود که توانست زندگی مرا دستخوش تغییراتی کند در اینجا می خواهم انواع لوله را به شما معرفی کنم.

به گزارش ورنداز :

میخواهم شما را با ابزاری آشنا کنم که موجب تغییرات بسیار در سبک زندگی شده است، لوله ها

لوله ها ابزاری هستند برای جابجایی آب تولید شده اند و امروزه کاربرد های فراوانی دارد من هم مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال کاری بوده ام که بتواند مرا به آرزو هایم نزدیک کند و این کار در حوزه انواع لوله بود که توانست زندگی مرا دستخوش تغییراتی کند در اینجا می خواهم انواع لوله را به شما معرفی کنم.

لوله پلی پروپیلن

در صنعت پتروشیمی از پلیمرهای مختلف برای تولید لوله استفاده می کنند که با نظم متفاوت و خواص مختلف از خود بروز می دهد.صنعت پترو شیمی در تولید لوله پلی پروپیلن با استحکام بالا توانسته محصولات مختلفی را برای ساخت آب و فاضلاب تولید کند و یکی از بهترین های آن لوله پلی پروپیلن می باشد.این لوله ها به دلیل خواصی که دارند در ادامه توضیح خواهیم داد که در ساختمان ها کاربرد زیادی دارند و روز به روز استفاده از آن بیشتر و بیشتر می شود. مهم ترین خدمات سایت سرویس تاسیسات علاوه بر تعمیرات لوله کشی های ساختمانی و انواع تعمیرات دیگر که در سایت موجود می باشد, خدمات اجرای سیستم های لوله کشی آب و گاز ساختمان هست. سیستم های لوله ای با جنس پلی پروپلین به صورت گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و وزن سبکی دارد مقاومت در برابر جوشکاری و سایش باعث شده تا این جنس از لوله دوام بالایی داشته باشد.

3-1

لوله پنج لایه

لوله پنج لایه علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و رسوب ناپذیری که اکثر لوله پنج لایه های پلیمری آن را دارند، مقاومت حرارتی و تحمل فشار بالایی دارد. به عبارت دیگر، لوله های پنج لایه ویژگی لوله های پلاستیکی و فلزی را با هم دارند و به همین دلیل از جمله لوله های پلیمری است که توانسته است نیاز بسیاری از صنعت گران در زمینه های مختلف را بر طرف کند. هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع لوله پلیمری و لوله پنج لایه می باشد.

با توجه به مشکلاتی از جمله خوردگی و زنگ زدگی که برای لوله های فلزی بعد از چند سال استفاده مداوم به وجود می آمد مهندسان تلاش کردند تا لوله ای پلیمری مشابه با لوله های فلزی و مقاوم در برابر خوردگی تولید کنند. سرانجام آن ها به فرمول ساخت لوله های پنج لایه رسیدند. این لوله ها از یک لایه درونی، یک لایه بیرونی، دو لایه چسب و یک لایه میانی تشکیل شده اند.

3-2

لوله خرطومی

خواص و مزایای شیلنگ و لوله خرطومی آبیاری: ساخته شده از پی‌وی‌سی PVC، مقاوم در برابر خوردگی،نارسانای جریان برق و الکتریسیته،  مدول الاستیسیته بالا و انعطاف‌پذیری (فلکسیبل)، استحکام کششی بلند مدت، نسبت استحکام به وزن بالا، دارای وزن سبک، استحکام در مقابل ضربه، مقدار زبری پایین، مقاومت بالای لوله خرطومی آب در برابر سایش، طول عمر بالا

علاوه بر مزایای ذکر شده برای لوله خرطومی آبیاری، به طور کلی قیمت لوله‌های پی‌وی‌سی بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر لوله‌های پلیمری مانند لوله پلی اتیلن، لوله‌های فلزی (لوله چدنی، لوله گالوانیزه و …) و سایر انواع لوله‌ها می‌باشد.

موضوع قیمت تمام شده پایین لوله‌های خرطومی باعث شده است تا این لوله‌ها یکی از گزینه‌های اصلی برای استفاده در شبکه‌های برق، آب و فاضلاب باشند. گرچه استفاده از لوله پی‌وی‌سی در همه جا ممکن نمی باشد و توصیه نمی شود.

3-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی