کد خبر : 17141

تجاوز | تجاوز خانوادگی

طبق گزارشات درمورد ماجرای تجاوز خانوادگی ، ناپدری دختر 17 ساله‌ای پس از سال ها مورد آزار و اذیت و تجاوز خانوادگی قرار دادن دخترش او را به قتل رساند.

به گزارش ورنداز :

ماجرای تجاوز خانوادگی

طبق گزارشات درمورد ماجرای تجاوز خانوادگی ، ناپدری دختر 17 ساله‌ای پس از سال ها مورد آزار و اذیت و تجاوز خانوادگی قرار دادن دخترش او را به قتل رساند.

ناپدری بی رحم که پس از تجاوز به دخترخوانده 17 ساله اش او را به قتل رسانده بود بازداشت شد. این مرد محکوم شده که به مدت چند سال دختر همسرش را مورد تجاوز قرار داده و در آخر او را به قتل رسانده است.

بنا برا اطلاعات پلیس درمورد تجاوز خانوادگی مادر قربانی نیز به جرم همدستی با شوهر 41 ساله اش برای سرپوش گذاشتن در قتل دخترش و بی گناه جلوه دادن همسر دستگیر شد اما این در حالی است که این زن به قاضی پرونده بیان کرد که همسرش تهدید کرده بود در صورتی که موضوع تجاوز و قتل دخترش را به پلیس گزارش دهد او را می کشد به همین دلیل مجبور به همکاری با وی شد.

گفتنی است که در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که ناپدری بی رحم پس از کشتن دختر خوانده اش وقتی متوجه می شود قربانی از آزارهای گذشته وی با دوستانش صحبت کرده اس ام اس هایی به دوستان وی زده و همه گفته های خود را تکذیب کرده اما با این وجود باز هم در دام قانون گرفتار شد.

 
 
 
منبع منیبان
ارسال نظر

تبلیغات متنی