کد خبر : 17059

برای ثروتمند و پولدار شدن هیچ‌گاه کارهای خود را به تعویق نیاندازید. من همیشه حوزه کاری ام در اولویت بوده است چون علاقه داشتم هرچه سریعتر به مقصد برسم. حوزه کسب و کار آجر نسوز بسیار پر سود است که هر فردی میتواند به این سود برسد.

به گزارش ورنداز :

برای ثروتمند و پولدار شدن هیچ‌گاه کارهای خود را به تعویق نیاندازید. من همیشه حوزه کاری ام در اولویت بوده است چون علاقه داشتم هرچه سریعتر به مقصد برسم. حوزه کسب و کار آجر نسوز بسیار پر سود است که هر فردی میتواند به این سود برسد.

آجر نسوز رستیک

آجر نسوز رستیک به دلیل نظم و هماهنگی و با خلل و فرج های زیادی شبیه به کوه یا صخره تولید می‌شود که باتوجه به کیفیت مواد اولیه و همچنین برخی عوامل دیگر نیز بر قیمت ان تاثیر میگذارند و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد در ساختمان سازی و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها بسیار پرکاربرد و محبوب است که به بررسی آنها در این مقاله خواهیم پرداخت. در اولین مرحله از تولید آجر نمای رستیک اولین گام این است که رنگ و ابعاد مختلف مرده نظر خود را انتخاب کرده و بعد از پخت آجر دستگاهی با استفاده از فشار آب در چندین مرحله های نامرتب را به آجر می دهد.

این نامرتبی شکل و شمایلی زیبا و خاص را به آجر می دهد که همین باعث شده این آجر در بازار مشتریان خاص خود را داشته باشد که اکثراً جزو افراد خاص پسند هستند سپس بعد از خشک شدن این محصول را در جای مخصوص که می تواند کارتون یا غیره باشد چیده میشود و بسته بندی می گردد.

10-1

آجر نسوز ساختمان

آجر نسوز ساختمان مهم ترین قسمت از ساختمان محسوب می شود، زیرا د راولین نگاه نمای ساختمان به چشم می آید، به همین دلیل طراحان ساختمانی زمان زیادی را برای طراحی و انتخاب نما می گذارند.

نمای بیرون ساختمان انواع و اقسام مختلفی دارند، نما آجر نسوز ساختمان طرح انگلیسی یکی از آنهاست. به انواع خشت هایی که  در نمای ساختمان استفاده می شود آجرنما گفته می شود آجر نسوز ساختمان نوعی آجر مدرن به شمار می آید که در سالهای اخیر در نماهای ساختمانی استفاده می شود و از لحاظ کیفیت جزو بهترین نوع آجرها شناخته می شوند. این نوع آجر نسوز نما از خاک نسوز و خاک چینی با ساختاری متراکم تولید و در بازار داخلی عرضه می گردد.

این نوع آجرها ابتدا مورد مصارف صنعتی، پاتیل ها و کوره های ذوب قرار داشت اما با گذشت زمان توانست نظر طراحان ساختمانی را به خود جلب کند و در نماهای داخلی خارجی ساختمانها مورد مصرف قرار گیرد. آجر نما نسوز که در نما ساختمان استفاده می شود خود انواع متفاوت و رنگهای گوناگونی دارد برای انتخاب بهترین نوع و کیفیت آن و نسبت به سلیقه شخصی می توانید ابتدا انواع عکس آجر پازلی نسوز نما ساختمان را ببینید و مقالات موجود درباره آن را بخوانید و با توجه به نظر کارشناسان یکی را انتخاب نمایید.

مهمترین ویژگی این نوع آجرها مقاوم بودنشان در برابر حرارت و تغییر دما و مواد شیمیایی می باشد به همین علت از آنها  به عنوان پوشش درونی کوره های صنعتی و شومینه های خانگی و هر جا که دمای بالایی داشته باشد استفاده می گردد.

10-2

آجر نسوز سفید

آجر نسوز سفید از درب کارخانه های تولید کننده با روش مجازی امکان پذیر می باشد، همان طور که میـدانید جابجایی برای این خرید این محصولات با صرف هزینه های زیادی همراه است و از نظر اقتصادی مناسب است، چرا که باید به کارخانه ها مراجعه کرده و هزینه‌ های زیادی را پرداخت کرد، اما به راحتی از طریق فضای مجازی می توان سفارش خرید خود را صرف کرده و کالا ها را درب منزل تحویل گرفت. آجر نسوز دارای کیفیت بسیار زیادی است، آن ها در مقابل شرایط جوی مانند حرارت، یخبندان و غیره از استحکام زیادی برخوردار هستند، این محصولات آنتی باکتریال می باشند و به صورت ضد جلبک هستند آن ها در کوره ها پخت می شوند و هر چه پخت محصولات و حرارت بیشتری همراه شود، معمولاً کیفیت و ماندگاری بیشتری را دارا می شوند و دچار شوره زدن و خراب شدن نمی گردند. رنگ سفید این آجر ها بسیار مورد توجه بوده و امروزه همه به نما کاری رنگ روشن و سفید می پردازند آن ها باعث به وجود آمدن زیبایی زیادی می شوند و حتی با دکوراسیون های داخلی خانه نیز همخوانی بالایی دارند.

10-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی