کد خبر : 17058

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید. من در حوزه اسپلیت توانستم با تولید به روزترین دستگاه ها پیشرفت خیلی خوبی داشته باشم و کسب و کارم را رونق دهم.

به گزارش ورنداز :

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید. من در حوزه اسپلیت توانستم با تولید به روزترین دستگاه ها پیشرفت خیلی خوبی داشته باشم و کسب و کارم را رونق دهم.

اسپلیت سرمایشی

برخلاف تصور عموم مردم که فکر می کنند که اسپلیت سرمایشی با کولر گازی متفاوت می باشد باید بگوییم که اسپلیت یکی از انواع کولر گازی می باشد و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. جالب است بدانید که اسپلیت 18000 از برند ایوولی یکی از با کیفیت ترین اسپلیت های موجود در بازار است که دارای سیستم سرمایش و گرمایش می باشد که این موضوع نیز در خصوص آن بسیار حائز اهمیت است. گاز استفاده شده در اسپلیت ایوولی 18000 از نوع گاز مبرد R410a بوده و همچنین کمپرسور آن نیز کمپرسور روتاری برند GMCC می باشد و نکته ی دیگری که در خصوص این کولر گازی وجود دارد این است.

که ناحیه ی عملکرد این کولر گازی T1 می باشد و قدرت پرتاب باد آن بالای 10 متر است که لازم است بدانید که با استفاده از گوشی موبایل نیز قابل کنترل و تنظیم است. جالب توجه است که به شما بگوییم که قیمت کولر گازی و یا همان اسپلیت ایوولی 18000 در مقایسه با ویژگی ها و امکانات آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

9-1

اسپلیت

اسپلیت LG، یک محصول می باشد که دارای ابعاد و سایز و همچنین مدل‌های مختلفی است که هر کدام از آنها می تواند نیاز شما را برطرف کند. پمپ و پره هایی در داخل این محصول وجود دارند که کارایی آن را بالا برده و باعث می شوند به موتور فشار کمتری وارد شده که باعث افزایش عمر آن شده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد.

قابل ذکر است که کولر می تواند در نقاط بسیار مختلفی به راحتی نصب شود و همچنین روز به روز مصرف کولر در سراسر کره زمین افزایش می یابد. اما مجموعه تجاری ما با هدف جلب رضایت شما مشتریان عزیز سعی بر این دارد تا بهترین و مرغوب ترین کالاهارا در اختیارتان بگذارد تا بدون هدر دادن وقت بتوانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

عرضه بهترین اسپلیت به خوبی صورت گرفته است این گونه که مردم به راحتی به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و بهترین نوع این محصول را خریداری می‌کنند.

شما باید در خرید این کولر توجه کنید تا بتوانید از این محصول استفاده درستی کنید. شما می توانید با تهیه و خرید مدل های مختلف از کولر گازی شیراز در فصل تابستان از گرما و داغی در امان باشید.

9-2

اسپلیت جنرال

امروزه استفاده از دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی افزایش یافته‌است و بسیاری از افراد به دلیل راحتی و کم ‌مصرف بودن؛ اقدام به تهیه انواع آن‌ها می‌کنند اسپلیت جنرال کم مصرف قیمت مناسب با ضمانت کیفیت یکی از انواع آن‌ها در بازار می‌باشد. که دارای مزایای بسیار زیادی برای منزل و یا محل کار می‌باشد و افراد به ‌راحتی می ‌توانند از آن استفاده کنند.

می‌توان گفت بشر از گذشته‌های دور به ‌دنبال راهی برای خنک شدن در فصول گرم سال بوده‌است، در طول زمان همواره دستگاه‌های مختلفی برای خنک کردن افراد طراحی شده‌اند. این دستگاه که بیشترین کاربرد آن برای ایجاد سرما در فصل گرم تابستان می‌باشد پس‌از وارد شدن بازار همواره مورد توجه و استفاده‌های زیاد قرار گرفته ‌است این دستگاه که نوعی کولر گازی می‌باشد. جزء محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کولرهای گازی در جهان به شمار می‌رود.

9-3

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی