کد خبر : 17055

گذر زمانه اثبات کرده است که شرایط اقتصادی در کشور ایران از هر حوزه ای میتوان ثروت را بدست آورد. من در کسب و کار وسایل بازی کودکان از جمله بادکنک و اسلایم فعالیت دارم و سود بالایی را جذب میکنم. حال بیایید چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

به گزارش ورنداز :

گذر زمانه اثبات کرده است که شرایط اقتصادی در کشور ایران از هر حوزه ای میتوان ثروت را بدست آورد. من در کسب و کار وسایل بازی کودکان از جمله بادکنک و اسلایم فعالیت دارم و سود بالایی را جذب میکنم. حال بیایید چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

بادکنک

در هنگام خرید بادکنک تبلیغاتی باید بدانید که قیمت آن با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس ونوع بادکنک وابعاد آن وهمچنین سایز چاپ وتعداد تیراژ مد نظر،متفاوت خواهد بود. بادکنک های تبلیغاتی در سراسر کشور،به نوعی ابزار تجاری تبدیل شده اند ودر تمام شهرهای ایران وبه خصوص شهرهای بزرگی مانند تهران،شیراز ،اصفهان ،رشت مازندران واقصی نقاط کشور طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و تبدیل به یکی از شیوه های مرسوم در تبلیغات وتجارت شده اند. همچنین در انواع مراسمات وسیمینارها وسخنرانیها بیشترین کارآیی را داشته واز آن برای ارائه اهداف وشعارهای تبلیغاتی بهره جست. علاوه بر اینها ومهم ترین گزینه کاربردی از ابن بادکنکها، استفاده به عنوان ابزار تبلیغاتی در کسب وتجارت می باشد که فروشگاه‌ها وشرکتهای تجاری از آن به عنوان لوگوی تبلیغاتی خود استفاده کرده وبا قرار دادن آنها در دسترس عموم مردم ،کار وحرفه خود را رونق بدهند. بادکنک ها همیشه ابزاری مفرح وشادی آفرین برای عموم مردم وبه خصوص کودکان ونوجوانان بوده وهست. استفاده از آنها در جشن‌ها واعیاد مختلف می تواند باعث به وجود آمدن شادی ونشاط مضاعفی در افراد گردد.

6-1

اسلایم

واتر اسلایم همانگونه که از نامش مشخص است حالت شل و ‌آبکی دارد که هنگام تکان دادن آن صدای آب ایجاد می‌ شود و این نوع هنگام فشار دادن صدا ندارد، اسلایم پفکی که حالت پف دارد و هر چه بیشتر آنرا ورز دهید حجم بیشتری پیدا می کنند و حباب بیشتری در آن ایجاد می شود. حالا مقدار کمی مایع لباسشویی به مواد اضافه کرده و مرتب هم می زنیم که باید این مرحله با حوصله زیادی انجام شود ‌پس از اینکه کاملا مواد باهم مخلوط شد. بازی کردن با اسلایم موجب ایجاد حباب در آن و ایجاد سرو صدا می شود که بسیار خوشایند است و هنگامی که آنرا فشار می دهید بدون اینکه مواد به دست بچسبد موجب رفع تنشهای عصبی و استرس خواهد شد برای همین یک اسباب بازی برای تمام سنین شناخته می شود.  اگر اسلایم خیلی شل شده است مقداری جوش شیرین را در آب مخلوط کرده و به آن اضافه نمایید.

برای استفاده از اسلایم حتما قبل و پس از استفاده دستها را با آب و صابون بشویید زیرا دستان آلوده موجب خراب شدن اسلایم و ایجاد چسبندگی به دستها خواهد شد.

6-2

اسباب بازی کنترلی

اسباب بازی کنترلی که برای کودک خود می خرید سعی کنید رنگ آن بسیار چشمگیر و زیبا باشد و از رنگ‌های پیچیده‌ای تشکیل شده باشد چون هر چقدر رنگ های آن پیچیده باشد و از تنوع رنگی بالایی برخوردار باشد کودک بیشتر رشد می کند چون که می خواهد ارتباط آن رنگ ها را پیدا کند تا بتواند از بازی کردن با این اسباب بازی های لذت ببرد. حتما توجه داشته باشید رنگ آن را کودک خودتان انتخاب کند چرا که اگر کودک خودش اسباب بازی خود را انتخاب کند می‌تواند بهتر بازی کند و روحیه نشاط او هنگام بازی بالاتر می رود در نتیجه موقع بازی کردن در بیشتر از چند ساعت سرگرم بازی کردن می شود. در هنگام خرید اسباب بازی به سن کودک خود توجه کنید و روی بعضی از اسباب بازی های کنترلی سن مورد نیاز کودک برای بازی کردن روی یک جلد نوشته و بر روی اسباب بازی درج شده است در هنگام خرید به این جلد توجه کنید ولی اغلب این اسباب بازی ها برای کودکان ۵ سال و نوجوانان هم مناسب می باشد؛ بله درست است حتی نوجوانان دختر و پسر هم از این اسباب بازی ها می توانند استفاده کنند فقط کافیست برای نوجوانان اسباب بازی کنترلی مناسب برای سن آنها تهیه شود.

6-3

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی